مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

تکریم و سرکشی به خانواده معظم شهدا یک افتخار و ضرورت است

سردار مرادحاجتی تکریم و سرکشی به خانواده معظم شهدا را یک افتخار و ضرورت دانست و گفت: همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم.
کد خبر: ۶۳۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ - 16November 2023

تکریم و سرکشی به خانواده معظم شهدا یک افتخار و ضرورت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان امروز به همراه سردار «نعمت‌الله باقری» جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان و سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با حضور در منزل خانواده شهید «میلاد جهانگیری‌نژاد»  ضمن بازدید از این خانواده بر تکریم بازماندگان شهدا تاکید کردند.

سردار مرادحاجتی در این دیدار، تکریم و سرکشی به خانواده معظم شهدا را یک افتخار و ضرورت دانست و اظهار داشت: همه ما بابت اقتدار و امنیت موجود مدیون خانواده شهدا هستیم.

وی افزود: همه مدیران و مسئولین باید توجه داشته باشند که جایگاهی که برای خدمت دارند امانت شهدای عزیز ما است که به ما سپرده شده و باید ضمن حفظ این جایگاه به عنوان خادم ملت از والدین شهدا هم غافل نشویم.

شهید «میلاد جهانگیری‌نژاد» صبح روز شنبه 31 شهریور ماه سال 1397 در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در بلوار قدس اهواز برگزار شد، حضور داشت و هدف تیر تروریست‌ها قرار گرفت.

وی به همراه 22 نفر دیگر از جمله دو دوست صیمیمی خود یعنی شهید «سینا آقاجری» و شهید «امید حسینی» به شهادت رسید و نامش در دفتر انقلاب ماندگار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار