همزمان با هفته کتاب صورت گرفت؛

استقرار کتابخانه سیار در استانداری گیلان با عضویت رایگان

همزمان با فرارسیدن 24 آبان و فرارسیدن روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، طرح عضویت رایگان دوستداران کتاب و کتابخوانی با استقرار کتابخانه سیار منطقه آزاد انزلی در استانداری گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ - 16November 2023

استقرار کتابخانه سیار در استانداری گیلان همراه با عضویت رایگانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، همزمان با آغاز سی و یکمین دوره هفته کتاب و فرارسیدن 24 آبان، روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، پویش عضویت رایگان کتابخانه های عمومی با حضور بهروز جلایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری؛ حسین استقامتی، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان؛ یاسر تقوی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با استقرار کتابخانه سیار منطقه آزاد انزلی در محوطه استانداری برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این پویش فرهنگی که از روز 23 لغایت 25 آبان ماه و بصورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است با اشاره به اقدامات مثبت و سازنده مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و آموزشی، حمایت مسئولین از ایده های خلاقانه این مجموعه را وظیفه ای مهم بر دوش ایشان عنوان کرد.

بهروز جلایی همچنین با اشاره به وضعیت کتابخانه مرکزی رشت به عنوان بزرگترین پروژه کتابخانه ای استان گیلان بر اهتمام مسئولین استانی برای بهره برداری کامل این مرکز فرهنگی تاکید کرد.

گفتنی است در ادامه این مراسم معاون سیاسی، امینیتی و اجتماعی استانداری گیلان، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از کارکنان استانداری به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی استان درآمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار