مراسم بزرگداشت ۲۵ آبان در اصفهان برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز ۲۵ آبان؛ روز «حماسه و ایثار مردم اصفهان» با حضور اقشار مختلف مردم اصفهان در گلستان شهدای این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ - 16November 2023

مراسم بزرگداشت روز ۲۵ آبان در اصفهان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، از اصفهان، مراسم بزرگداشت روز ۲۵ ابان؛ روز «حماسه و ایثار مردم اصفهان» عصر امروز (پنج‌شنبه) با حضور اقشار مختلف مردم اصفهان در گلستان شهدای این شهر برگزار شد.

سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به نقش مردم اصفهان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار داشت: ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱ جلوه بی‌همتا و یک استثنا برای استان اصفهان ساخت، و اگر کسی از آسمان به زمین می‌نگریست راهی همانند راه شیری از شهدایی می‌دید که بردستان مردم تشییع می‌شد.

وی اضافه کرد: اصفهان در این روز توصیف واژه‌هایی بود که ایمان و‌ معرفت با آن تعریف می‌شد و در واقع اصفهان ایثار، وفاداری، شهادت طلبی، ولایت مداری، وطن دوستی، ایمان، عشق الهی، را با اجسام مطهری که از نماز ظهر تا نماز مغرب و عشا روی دست ها دریای بیکران انسانها تشییع شد، تفسیر کرد و این سیمای معنوی یک تاریخ بزرگ برای اسلام، ایران، استان اصفهان و شهر اصفهان ساخت.

همچنین سردار سرتیپ «مجتبی فدا» فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این مراسم گفت: مقاومت مردم غزه ادامه مسیر عاشورا، شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت است.

در این مراسم از نشان کنگره ۲۳ هزار شهید استان اصفهان و مجموعه ۳۵ جلد کتاب نقش اصفهان در دفاع مقدس رونمایی شد.

همچنین در این مراسم تعدادی از خانواده های شهدای محور مقاومت از کشورهای عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین کشور داشتند و از تعدادی از این خانوادهها تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار