فرمانده سپاه گیلانغرب:

مقام شهید مقام شاهد و گواه بودن و انبیا (ع) الهی است

سرهنگ «نجفی» گفت: مقام شهید مقام شاهد و گواه بودن و انبیا (ع) الهی است و امام راحل می فرمایند که «شهدا امام زادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است و تنها اهل یقینند که قدرت ادراک حیات شهدا را دارند»
کد خبر: ۶۳۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ - 16November 2023

مقام شهید مقام شاهد و گواه بودن و انبیا (ع) الهی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «محمدجواد نجفی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب امروز در اولین یادواره شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی» که با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در دهستان حیدریه از توابع شهرستان گیلانغرب برگزار شد. ضمن بزرگداشت یاد شهدا، اظهار داشت: زنده بودن شهدا از جنس زنده بودن ما نیست و فرا مکانی و فرا زمانی بوده و محصور در زمان و مکان نیست و افق پرواز شهدا قرب الهی و روان الهی و ما فوق زمان و مکان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب افزود: مقام شهید مقام شاهد و گواه بودن و انبیا (ع) الهی است و امام راحل می فرمایند که «شهدا امام زادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است و تنها اهل یقینند که قدرت ادراک حیات شهدا را دارند»

وی اضافه کرد: شهدای والامقام ما تمدن سازند چون در طول حیات مبارکشان به درجه ای از نخبگی رسیده و این تمدن سازی در عرصه سخت افزاری و نرم افزاری انقلاب است که مملکت و انقلاب را سازماندهی می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسییج سپاه گیلانغرب گفت: شهدای ما در اوج قله های رفیع انسانیت ایستاده اند و به سان تابلوهای زرینی هستند که از دامنه تا اوج قله را تعبیه کرده و راهنمای ما بوده و مانند ستاره های آسمانند که در شب های ظلمانی راه مسیر را به‌ ما نشان می دهند.

سرهنگ نجفی ادامه داد: ذخایر ارزشمند کشورهای مختلف از جنس مادی و تسلیحاتی است اما در انقلاب شکوهمند اسلامی ذخایر ارزشمند کشورمان شهدای ما هستند و در اوج فتنه هایی که بر کشور وارد شده این شهدای گرانقدر بوده اند که با نثار جان خود، انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

وی گفت: امروز مظلومیت خون شهدای غزه بر امپراطوری رسانه ای دنیا غلبه کرد و ندای اسلام و اسلام خواهی در دنیا طنین انداز شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب گفت: شهید بیرامی با لیاقتی که در وجودش داشت به درجه رفیع شهادت نایل آمد و به برکت خون این شهید و دیگر شهدا تمامی فتنه ها و جنگ های ترکیبی دشمن خنثی شده است.

همسر شهید بیرامی نیز در این مراسم در سخنانی گفت: نبرد ما نبرد حق و باطل است و این مبارزه ای تمام ناشدنی است و کسانی که شعار زن زندگی و آزادی سر دادند نمی دانند که اگر امنیتی نباشد نه به ناموس زنان رحم می شود و نه می توان با آرامش زندگی کرد.

وی تصریح کرد: آنان که آب به آسیاب دشمنان می ریزند بدانند به برکت خون شهید بیرامی و دیگر شهدا روزهای التهاب و اضطراب می گذرد و آنچه می ماند سرافکندگی و روسیاهی برای فریب خوردگان و دشمنان خواهد بود.

«شهیدنادر بیرامی» ۲۷ آبان ماه سال ۱۴۰۱ در جریان برگزاری مراسمی در شهرستان صحنه توسط عده‌ای اوباش و اغتشاشگر که هدف به هم زدن نظم و آرامش مراسم و کشاندن آن به سمت آشوب و اغتشاش داشتند، با سلاح سرد اغتشاشگران به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها