فرمانده انتظامی استان مرکزی:

امنیت امروز ایران اسلامی ثمره مجاهدت شهیدان است

سردار رفیعی کیا گفت: امنیت امروز ایران اسلامی ثمره مجاهدت شهیدان است از این رو تکریم خانواده معظم شهدا امری واجب و تکلیف است.
کد خبر: ۶۳۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ - 17November 2023

امنیت کنونی ایران اسلامی ثمره مجاهدت شهیدان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار هادی رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی در ديدار با خانواده شهیدان مدافع امنيت «يوسف نجف آبادي» و «حسين جعفري نادرآبادی» در آشتيان اظهار داشت: داشتن روحيه‌اي انقلابی و ولايت مدار، لازمه حرکت در خط شهداست و باید اذعان داشت که امنيت کنونی ايران اسلامي ثمره مجاهدت شهيدان و جانبازان است.

فرمانده انتظامی استان مركزي تصريح كرد: اين فداکاري ها و از خودگذشتگي شهيدان مانع از رسيدن دشمنان به اهداف شوم شان در طول تاريخ انقلاب شده است.

سردار رفیعی کیا تکريم خانواده شهدا و جانبازان را امری بسیار مهم عنوان کرد و افزود: بر همه ما واجب و ضروريست که در جهت شناساندن شهداي گرانقدرمان بيش از پيش تلاش کرده و نسل جوان را با اين بزرگواران، بيشتر آشنا کنیم.

وی خاطر نشان كرد: خانواده شهداء الگوي واقعي صبر و استقامت هستید چرا که اینچنین فرزنداني تربيت و در راه اعتلای دين اسلام تقديم كرديد.

فرمانده انتظامي استان مركزي گفت: خدمت به خانواده شهدا يک توفيق الهي و وظيفه همه خادمان انقلاب است، تا اين سرمايه های ارزشمند نظام اسلامي فراموش نشوند.

شهید والامقام «يوسف نجف آبادي» در سيزدهمين روز از ارديبهشت ماه ۱۳۶۱ در منطقه عملياتي اروند رود و شهيد   «حسین جعفري نادر آبادی» در بيست و هفتم آبان ماه ۱۳۶۳ در اروميه به شهادت رسيدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار