معاون سیاسی وزیر کشور:

مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند

«شاهچراغی» گفت: اگر پیروزی بزرگ حماس نباشد سرنوشت مردم فلسطین معلوم نبود و این مردم برابر جنایات رژیم اسرائیل ایستاده‌اند.
کد خبر: ۶۳۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ - 17November 2023

لزوم استقامت و پاسداری از ارزش‌های دینی و اسلامی و ترویج آن در جامعهبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمدتقی شاهچراغی» معاون سیاسی وزیر کشور شب گذشته در یادواره شهدای روستای «سادات محله» بابلسر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بیان اینکه جمعیتی که اراده کنند برای رضای خداوند در میدان بایستند حمایت می‌شوند، اظهار داشت: مردم غزه علی‌رغم بمباران‌های دشمن ایستاده‌اند و پیروزی‌های بزرگی در انتظارشان است.

وی افزود: اگر پیروزی بزرگ حماس نباشد سرنوشت مردم فلسطین معلوم نبود و این مردم برابر جنایات رژیم اسرائیل ایستاده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم ایران ایمان به خداوند دارند و همراهی با امام و اهل بیت از ویژگی‌های مردم ایران به شمار می‌رود، ادامه داد: عاقبت سختی و مشکلات ماندگاری و جاودانگی است.

شاهچراغی تصریح کرد: سیدالشهدا کشته و شهیدشده در راه نماز است و از جمله موضوعاتی که در دفاع مقدس مورد توجه همگان بود، اقامه نماز بوده است.

معاون سیاسی وزیر کشور بر لزوم استقامت و پاسداری ارزش‌های دینی و اسلامی و ترویج آن در جامعه تاکید کرد و گفت: باید قدر شهیدان را بدانیم و در این مسیر باید کار کنیم و هرگونه کوتاهی در این مسیر خیانت است.

شاهچراغی تصریح کرد: همه ما برابر قطره‌های خون شهدا مسئول هستیم و باید آن را پاس داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار