نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

جبهه‌ مقاومت به‌دنبال پاک کردن سرزمین فلسطین از وجود استکبار است

حجت‌الاسلام «مطیعی» گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار علیه مردم مظلوم جبهه مقاومت ظلم و جنایت‌ها می‌کند و وجدان‌های بیدار در مقابل این ستم نباید سکوت کنند.
کد خبر: ۶۳۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ - 17November 2023

جبهه‌ مقاومت به دنبال پاک کردن سرزمین فلسطین از وجود استکبار است

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان، اظهار داشت: برخی معاندان در محفل‌های مختلف اذعان دارند جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از جبهه مقاومت اقدامی انجام نداد، در حالی که کشورمان تمامی تلاش خود را به کار گرفته است.

وی با اشاره به سخنان سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس مبنی بر اینکه برادران شما در جبهه مقاومت همراه هستند، ادامه داد: این سخن ایران است.

حجت‌الاسلام مطیعی بیان کرد: ۱۰ میلیون ایرانی از بین دولت و مردم برای رزم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند و برای حمایت از جبهه مقاومت اطمینان خاطر دادند.

وی  با بیان این که جبهه‌ مقاومت به دنبال پاک کردن سرزمین فلسطین از وجود استکبار است، ادامه داد: رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار علیه مردم مظلوم جبهه مقاومت ظلم و جنایت‌ها می‌کند و وجدان‌های بیدار در مقابل این ستم نباید سکوت کنند.

امام جمعه سمنان گفت: صهیونیست‌ها به بهانه فعالیت نظامی در زیر ساختمان بیمارستان الشفاء، این مرکز درمانی را در اقدامی ظالمانه مورد هدف قرار دادند و طی بازدیدها خودشان اذعان دارند که جز انبار کوچک از چند نارنجک و گلوله چیز دیگری نیافتند.

وی تصریح کرد: سازمان‌های مدعی حقوق بشر تاکنون در قبال ستم‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی فقط ادعا کردند و اقدامی انجام ندادند.

حجت‌الاسلام مطیعی افزود: باید برای شورای امنیت تاسف خورد که پس از وقوع جنایت‌های فراوان و رد پیش‌نویس چهار قطعنامه، تازه قطعنامه صادر کرده است.

وی ادامه داد: سازمان‌های مدعی حقوق بشر حفظ منافع رژیم صهیونیستی را در قطعنامه مدنظر دارند و فقط وقفه در درگیری‌ها، آزادی فوری و بدون قید و شرط اسیران رژیم جنایتکار صهیونیستی را توسط جبهه مقاومت خواستار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: حامیان رژیم غاصب صهیونیستی با صدور قطعنامه به دنبال تجدید قوا و تنفس مصنوعی برای این رژیم کودک‌کش هستند.

امام جمعه سمنان گفت: سازمان‌های مدعی حقوق بشر در مقابل زندانی شدن و ظلم ۷۵ ساله رژیم اشغالگر قدس به کودک، زن و مرد زندانی جبهه‌ مقاومت سکوت کرده‌اند.

وی با اشاره به سخنرانی سیدحسن نصرالله و حمایت از مجاهدان جبهه مقاومت، افزود: تقاضای جمهوری اسلامی ایران و حضور ۵۷ کشور اسلامی برای محکومیت رژیم صهیونیستی از اقدام‌های ایران در راستای حمایت از مقاومت است.

وی ادامه داد: کارشناسان عربی اذعان دارند جمهوری اسلامی ایران به فکر مردم جبهه مقاومت است و کشورهای دیگر این چنین نیستند.

وی اضافه کرد: قرار بود پانزدهم مهر ماه، عربستان و به دنبال آن ۲۰ کشور دیگر عادی سازی روابط با استکبار را دنبال کنند که اقدام‌های جبهه مقاومت معادلات استکبار را در هم ریخت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به برگزاری برنامه فاخر آیین نکوداشت زنده‌یاد آیت‌الله عباسعلی اختری، افزود: برگزاری آیین تکریم و تجلیل از فرزانگان، مجاهدان و بزرگان اقدامی الهی و ارزشمند است و همواره باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج، اضافه کرد: بسیج ظرفیتی ارزشمند است و بسیجیان در تمامی شرایط پای‌کار هستند.

حجت‌الاسلام مطیعی با اشاره به در پیش‌بودن ولادت حضرت زینب (س)، تصریح کرد: این بانوی بزرگوار اسلام اسوه صبر و مقاومت است.

به گفته وی، حضرت زینب(س) به عنوان یک بانو چنان با اقتدار، مقاومت و ایستادگی به جهاد تبیین و روشنگری می‌پردازد که افتخار اسلام است و جامعه باید از این بانوی توانمند اسلام برای مقابله با ظلم الگو بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار