فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا:

جامعه‌ای که کتاب نخواند قدرت تفکر و تحلیل را از دست می‌دهد

سرهنگ فرقانی گفت: هفته کتاب در تقویم ملی ما ثبت شد تا بهانه‌ای باشد برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سطح سواد عمومی چون جامعه ای که کتاب نخواند قدرت تفکر و تحلیل را از دست می‌دهد.
کد خبر: ۶۳۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ - 17November 2023

جامعه‌ای که کتاب نخواند قدرت تفکر و تحلیل را از دست می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ مهندس ستاد «سید حسین فرقانی» فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا امروز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تعداد ۵ جلد کتاب «اسکادران‌های F 14 تامکت ایران در جنگ» را به کتابخانه عمومی شهرستان اهواز اهدا کرد.

وی در خصوص اهمیت کتاب اظهار داشت: هفته کتاب در تقویم ملی ما ثبت شد تا بهانه‌ای باشد برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سطح سواد عمومی چون جامعه ای که کتاب نخواند قدرت تفکر و تحلیل را از دست می‌دهد.

سرهنگ فرقانی افزود: کتاب یکی از قوی ترین ابزارهای فرهنگی از گذشته تاکنون بوده و در روزگار پیشرفت‌های چشم گیر بشر در عرصه‌های دانش و نوآوری نیز، نه تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه جلوه‌های گسترده تر، تازه‌تر و پایدارتری یافته است و هنوز مهمترین راه رشد فکری جامعه است.

فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا یادآور شد: اینجانب هفته کتاب و کتابخوانی رابه محضر باسعادت جامعه فرزانگان و فرهیختگان، اصحاب خرد و اندیشه، اهالی باصفای کتابخانه‌ها به ویژه کتابداران معزز تبریک و تهنیت عرض نموده و با هدف اهمیت ترویج فرهنگ حسنه اهدای کتاب و در راستای غنی سازی و تقویت منابع بخش کتابخانه‌ای تعداد ۵ جلدکتاب نفیس با عنوان «اسکادران های F 14 تامکت ایران در جنگ» که توسط اینجانب ترجمه و تالیف شده را به کتابخانه عمومی شهرستان اهواز هدیه نمودم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها