امام جمعه اسلام آباد غرب:

رژیم صهیونیستی در جبهه‌ سیاسی هم بازنده است

حجت‌الاسلام «زمانی موسوی» گفت: راهپیمایی‌های مکرری که در سطح جهان برای حمایت از مردم فلسطین برگزاری می شود رژیم صهیونیستی در جبهه سیاسی هم بازنده شده است.
کد خبر: ۶۳۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ - 17November 2023

رژیم صهیونیستی در جبهه‌ سیاسی هم بازنده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «سید روح‌الله زمانی موسوی» امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهزستان برگزار شد، اظهار داشت: آنچه در مورد غزه مسلم است برخورد دوگانه با این موضوع در نهادهای بین المللی است که این برخورد دوگانه نه تنها برای مردم مسلمان غزه بلکه برای تمام کشورهای مورد ظلم در جهان قابل قبول و توجیه نیست.

 امام جمعه اسلام شهرستان آبادغرب گفت: راهپیمایی‌های مکرری که در سطح جهان برای حمایت از مردم فلسطین برگزاری می شود اسراییل در جبهه سیاسی هم بازنده شده است.

وی افزود: حدود ۴۰ روز از عملیات بزرگ طوفان الاقصی می‌گذرد و کشتار وسیع اسرائیل در این مدت را باید با قتل عام هیروشیما از لحاظ تعداد کشته‌ها مقایسه کرد اما با این تفاوت که مردم ژاپن در یک نصف روز تسلیم و بعد هم سرسپرده شدند اما مردم محور مقاومت همچنان مقاومت می‌کنند.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: با راهپیمایی‌های مکرری که در سطح جهان برای حمایت از مردم فلسطین در حال برگزاری است اسرائیل بازنده جبهه سیاسی هم هست و موضع‌گیری‌ها علیه اسرائیل در مجامع جهانی و توسط افراد مشهور در دنیا در حال انجام است.

زمانی موسوی بیان کرد: انهدام تانک‌ها و ادوات زیاد نظامی، کشته شدن نظامیان اسرائیلی و خسارت روزانه ۲۶۰ میلیون دلاری برای اسرائیل و موارد دیگری همچون شکست اطلاعاتی از شکست‌های آن‌ها است و این شکست‌ها توسط گروه کوچکی به اسم حماس انجام می‌شود که تا چند سال پیش اصلاً شناخته شده نبود و اکنون با ابتدایی‌ترین امکانات در مقابل یکی از قوی‌ترین ارتش‌های دنیا مقاومت می‌کند.

وی با اشاره به شروع تأیید صلاحیت‌های کاندیداهای مجلس گفت: امیدواریم شورای نگهبان با رعایت بی‌طرفی و در نظر گرفتن تقوای الهی و قوانین جمهوری اسلامی ایران کار خود را سریع‌تر و با دقت بیشتر انجام دهند که نمایندگانی که وارد مجلس می‌شوند سخنی پشت سرشان نباشد و شائبه‌ای در خصوص نهادها وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها