امام جمعه لامرد:

فلسطین و غزه مهم ترین موضوع جهان اسلام است

حجت الاسلام آزاد گفت:افکار عمومی جهان اسلام به دشمنان اجازه نخواهد داد که موضوع فلسطین و غره به عنوان مساله اول جهان اسلام، به فراموشی سپرده شود
کد خبر: ۶۳۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ - 17November 2023

فلسطین و غزه مهم ترین موضوع جهان اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام محمدجواد آزاد امام جمعه لامرد در خطبه های امروز نمازجمعه لامرد ضمن تبریک روز پرستار و هفته بسیج اظهار داشت: این هفته پربرکت را باید گرامی داشت و بسیج در اوایل انقلاب با حضور در جبهه های اقتصادی، فرهنگی، علمی و... فعالیت های خوب و شایانی داشتند.

وی با بیان این مطلب که کسب روزی حلال شرط تقواست بیان کرد: وقتی نیازها کاذب باشد خریدهای بیشتری صورت می پذیرد و اگر بخواهیم همراه حرف مردم زندگی کنیم زندگی برایمان سخت و دشوار می شود.

امام جمعه لامرد بیان کرد: وقتی که باطن و شکم انسان ها از حرام پر شد فریاد امام حسین و حتی قتل و شهادت امام او را بیدار نمی کند و انسان را به هلاکت میرساند و باید به آن توجه کرد.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد وگفت: نمایندگان با اتکاء به نمایندگی در صدد باشند تا از امکانات دولتی بهره برداری انتخاباتی نکنند چیزی نیست که از چشم مردم پوشیده بماند که این عدم دقت و بی توجهی نباید اتفاق بیافتد.

امام جمعه لامرد گفت: مسولین ادارات در ایام انتخابات شرح و وظایفشان مشخص است و مسول هیچ اداره ای این اجازه را ندارد که خودش و امکانات را در راستای انتخابات استفاده کند و باید طبق قانون پیش رفت.

وی با بیان این مطلب که جایگاه حقوقی مسولین ادارات طبق قانون مشخص است و مجموعه های نظارتی باید نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند اظهار کرد:
مردم باید در راستای عدم سوء استفاده مسولین ادارات و نهادها از وسایل و تجهیزات در ایام انتخابات مطالبه گر باشند تا این اتفاق نیافتد.

امام جمعه لامرد به کشتار مردم بی گناه غزه اشاره کرد و گفت: اسراییل از روز اول تمامی تجهیزات نظامی و اطلاعاتی خود را به صف کرد و با رسیدن به بیمارستان غزه هیچ فرمانده نظامی حماس و حتی اسرای اسراییلی را شناسایی نکرد یعنی به هیچ نتیجه ای نرسیدند.

وی ادامه داد: آنطوری که رهبری فرمودند اسراییل ضربه ای ترمیم ناپذیر خورده که این اتفاقات اسراییلی ها را به سمت نابودی و هلاکت می برد و این نقطه امیدی است که در دل رزمندگان جبهه مقاومت وجود دارد.

خطیب جمعه لامرد گفت: عزم و اراده مردم غزه در مقابل اسراییلی ها ستودنیست و هیمنه اسراییل به هم ریخته است و از تمامی زوایا با تدبیری که فرماندهان جبهه مقاومت انجام داده اند پیروزی قطعی نزدیک است.

وی تصریح کرد: یکی از ایده ها و طرح های جبهه مقاومت این است که جنگ را طولانی کنند زیرا اسراییل توان طولانی شدن را ندارد و ما که به عنوان حامی جبهه مقاومت هستیم باید آگاهی بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشیم.

امام جمعه لامرد ادامه داد: لحظه به لحظه این اتفاقات را باید رصد کرد و نسبت به این موضوع به خوبی دقت کنیم و بدانید
افکار عمومی جهان اسلام به دشمنان اجازه نخواهد داد که موضوع فلسطین و غزه به عنوان مساله اول جهان اسلام، به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار