یادداشت/ حامد افروغ

شکست سلطه رسانه‌ای غرب در عملیات طوفان‌الاقصی

حمایت تمام‌قامت غرب از رژیم صهیونسیتی در عملیات طوفان‌الاقصی و همراهی آن‌ها با تحریم غذایی، دارویی و حتی آب در غزه و مخالفت با آتش‌بس در آن خطه، حاکی از آن است که نقاب غرب کاملا برای دل‌های آگاه و ضمایر روشن افتاده و دیگر نمی‌توان ملت‌ها را با شعار‌های توخالی رسانه‌ای فریب داد.
کد خبر: ۶۳۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱ - 18November 2023

شکست سلطه رسانه‌ای غرب در عملیات طوفان‌الاقصیگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس - حامد افروغ؛ با وقوع انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ ملت ایران به طور ناگهانی چشم ملت ایران رو به جهان باز شد و با گذر زمان و نفوذ بیش از پیش رسانه‌ها در کشور، اخبار جهان روشن‌تر و بیشتر به گوش ایرانیان رسید.

فارغ از اینکه تا چه حد کشور تحت تاثیر رسانه‌ها و فضاسازی‌های آنهاست، اما یه مساله بیش از قبل به چشم می‌آید و آن هم کنار رفتن تدریجی نقاب غرب در رخداد‌های جهانی است. در جنگ تحمیلی که ابرقدرت‌های وقت جهان به اتفاق برای شکست انقلاب اسلامی توافق داشتند به همراه کشور‌ها و کشورک‌های دیگر از هیچ تلاشی در اندازه امکانات آن روزشان دریغ نکردند به طوری‌که اروپا که خود را باغ و سایر نقاط جهان را جنگل! می‌داند، با ارسال انواع مهمات حتی سلاح شیمیایی توسط آلمان برای صدام، پشت پا به همه ادعا‌های حقوق بشری خود زد؛ یا ارسال خون‌های آلوده توسط فرانسه به ایران که باعث ورود اولین بار ایدز به کشور شد و یا توحش و تبعیض نژادی غرب در مواجهه با جنگ اوکراین از جمله مواردی هستند که لابلای سلطه بی‌رحمانه رسانه‌ای غرب، به کمک انسان‌های آزاده رسانه‌ای شدند و در کنار خروار‌ها موارد دیگر که از شمارش بیرون است، وضع بینش مردم جهان را به اینجا رسانده که در لندن، پاریس و اغلب شهر‌های آمریکا تظاهرات چشم‌گیر برای دفاع از غزه برگزار می‌شود.

البته قبل از اینکه شیفتگان غرب این مساله را به حساب آزادی در غرب بزنند، خوب است بدانیم که اغلب رسانه‌های مخالف و یا رقیب غرب از سوی آن‌ها تحریم و تحدید شده‌اند لذا این کاملا جدای از ادعای غرب در آزادی است چراکه برخی سانسور آن‌ها در تضاد کامل با ادعای غرب است.

اما در جدیدترین مورد، حمایت تمام قامت غرب از رژیم صهیونسیتی در عملیات طوفان‌الاقصی و همراهی آن‌ها با تحریم غذایی، دارویی و حتی آب در غزه و مخالفت با آتش‌بس در آن خطه، حاکی از آن است که نقاب غرب کاملا برای دل‌های آگاه و ضمایر روشن افتاده و دیگر نمی‌توان ملت‌ها را با شعار‌های توخالی رسانه‌ای فریب داد.

در شبکه‌های اجتماعی واکنش افراد و چهره‌های مشهور نیز مزید بر علت شد تا مردم دنیا به خود آمده و با فشار به دولت‌هایشان گام‌های جدی‌تری برای رام کردن سران مستکبر بردارند. البته که این‌ها همه صدای ترک خوردن سلطه غرب است و ان‌شاءالله با متحد شدن همه آزادگان، بساط سران و وابستگان غرب زودتر جمع شده و جهان به آرامش به سر خواهد برد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها