اطلاعیه‌ سپاه ولی عصر(عج) خوزستان به مناسبت هفته بسیج

روابط عمومی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان به مناسبت هفته بسیج اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۳۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ - 18November 2023

اطلاعیه‌ سپاه ولی عصر(عج) خوزستان به مناسبت هفته بسیجبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان به مناسبت هفته بسیج اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است؛

بسیج یک نهاد انقلابی و مردمی است که ۴۴ سال پیش برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار با فرمان امام خمینی (ره) و مشارکت گسترده مردم شکل گرفت. بسیجیان با وقوع جنگ تحمیلی توسط صدام بعثی و حمایت‌های همه‌جانبه‌ای که برخی دولت‌ها از او داشتند، راهی میدان‌های نبرد شدند و با تدبیر و حماسه توانستند دشمن را از سرزمین‌مان بیرون برانند.

تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت ۴۴ سال از حیات پر برکت انقلاب، ثمرات حماسه آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه‌ها مشهود است.

امروز کشور‌های منطقه با الگوگیری از تفکر بسیجی، برای دفاع ازاستقلال و عزت خود با تشکیل جبهه مقاومت در مقابل استکبارجهانی و ایادی آنها قد علم می‌کنند و آنها را از رسیدن به نیات پلیدشان ناکام می‌گذارند.

حزب الله درلبنان، حشدالشعبی درعراق، بسیج مردمی درسوریه، حماس درفلسطین و انصارالله در یمن همه و همه موید این سخنان می‌باشد لذا هفته‌ بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و ترویج روحیه و معرفت بسیجی و کارکردهای بسیج بین آحاد ملت، بویژه نسل جوان است.

جنایت جنگی اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به غزه، مدارس، مساجد و مراکز درمانی بیانگر آن است که نسل کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی حاکم بر رژیم صهیونیستی است. جنایت این رژیم در غزه نشان داد، فروپاشی رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است و تارهای سست و بی بنیاد این خانه عنکبوت به زودی درهم پیچیده خواهد شد.

این بار روحیه ددمنشی و تجاوزگری رژیم کودک کش صهیونیستی باعث شده، از روی عجز و ناتوانی، علاوه بر تکرار ظلم‌ها و جنایات و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری، جنایتی دیگر از نوع حمله به بیمارستان را مرتکب شود. این رژیم اشغالگر، با حمله به مراکز درمانی، علاوه بر نقض قوانین بین‌المللی در عدم حمله به مراکز غیرنظامی، سبوعیت و وحشی گری خود را به معرض نمایش جهانی قرار داده و دلهای مسلمانان جهان و حق طلبان را مالامال از کینه، نفرت، بی تابی و انتقام کرده است.

سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، بسیجیان سلحشور و گروه‌های جهادی همراه با ملت بزرگ ایران ضمن حمایت از محور مقاومت و در لبیک به فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر لزوم جهادتبیین در برابر جنگ شناختی دشمن، ضمن تجدید بیعت با امامین انقلاب و با تعظیم به مقام شامخ امام راحل (ره) و شهیدان، با تاکید بر آمادگی همه جانبه برای پاسداری از آرمان‌‌ها و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت زعامت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی اعلام می‌‌دارد هرگونه خطای دشمنان داخلی و خارجی را پشیمان کننده پاسخ می‌‌دهد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار