مدرس حوزه علمیه لرستان:

دشمن نمی‌تواند اقتدار و صلابت امت اسلامی را دستخوش تغییر قرار دهد

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت: دشمن نمی‌تواند اقتدار و صلابت امت اسلامی را دستخوش تغییر قرار دهد بلکه حیات رژیم جعلی اسراییل، استکبار و استعمار هم به پایان رسیده است.
کد خبر: ۶۳۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ - 18November 2023

دشمن نمی‌تواند اقتدار و صلابت امت اسلامی را دستخوش تغییر قرار دهدبه گزارش  دفاع‌پرس از خرم اباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید نواب موسوی» مدرس حوزه علمیه لرستان امروز (شنبه) در تجمع ضد صهیونیستی مردم خرم آباد و محکومیت جنایات اسراییل در نوار غزه اظهار  داشت: این اجتماع برای ظهور است و عاشقان امام زمان (عج) برای یک مسئله حیاتی جمع شده‌اند تا از دشمنان اسلام برائت داشته باشند.

وی افزود: مساله فلسطین و رژیم غاصب یک مساله درون جغرافیایی نیست بلکه موضوعی بنیادی و اعتقادی است بنابراین اختلاف ما با اسراییل پشت میز مذاکره حل نمی شود بلکه تنها با نابودی اسراییل قابل حل است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه این مساله تنها مربوط به اوایل انقلاب نیست و پیوسته جریان دارد اضافه کرد: امام راحل آن زمان از این غده سرطانی سخن گفت و فرمود که جنگ ما با اسراییل یک جنگ بنیادی است و همانطور که منطق قرآن و اسلام می فرماید مسلمانان یک ملت واحده هستن و رنگ و نژاد یک محدوده اعتباری است.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان یک پیکر واحد هستند و این منطق را از امام علی (ع) آموخته ایم عنوان کرد: حتی اگر اسلام هم در مقابل مظلوم سکوت کند، انسانیت، شرافت و اخلاق، مردم را در غم کودک فلسطینی بی قرار می کند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اصل ۱۵۴ قانون اساسی گفت: این اصل اشاره داشته است که حق دخالت در امور کشورها را نداریم اما هرجا مظلومی در مقابل ظالمی ایستاد وظیفه داریم از او حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنی با اسراییل وجه مشترک مردم ایران و فلسطین است ادامه داد: اسراییل از همان ابتدا با ایران در تقابل و دشمنی بوده و با ترور، حمایت از صدام خبیث و آمریکای جنایتکار این دشمنی را نشان داده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه خشاب تروریست ها با دلارهای آمریکایی در غزه پر می شود عنوان کرد: ملت ایران اسلامی هنوز داغ شهدای هسته ای را در سینه دارد، این رژیم جعلی هیچگاه برای منافع ایران حقی قائل نبوده و به صورت مستقیم و نیابتی در مقابل اهداف ما قرار گرفته است.

وی ادامه داد:‌ کودکان غزه با دشمن مشترک ما می جنگند و شعار "مرگ بر اسراییل" ملت ایران تا نابودی این غده سرطانی طنین افکن بوده و نشان از بغض های فروخورده و نعره هایی است که از ایران و محور مقاومت تا کاخ سفید را می لرزاند.

مدرس حوزه علمیه تصریح کرد: صدای خرد شدن استخوان های تمدن پوسیده غرب و خرد شدن شیشه عمر استکبار نشان می دهد که ما در یک قدمی ظهور هستیم و هرکه ذره ای از شرافت و انسانیت دارد امروز اسراییل نسل کش کودک کش را دشمن خود می داند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه برخی می گویند حماس را مسلح کرده ایم، تصریح کرد:‌ ما صبر، مقاومت و ایستادن در برابر ظلم را که کشنده ترین سلاح برای کشتن استکبار است به فلسطین و حماس داده ایم.

در پایان این مراسم قطعنامه حمایت از کودکان فلسطینی و محکومیت بمباران بیمارستان های غزه قرائت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها