رییس کل دادگستری استان کرمان:

تسهیل در ارائه خدمات قضایی به مردم و خانواده شهدا و جانبازان در دستور کار است

«حمیدی» گفت: ارائه خدمات قضایی به تمامی مردم به ویژه ایثارگران، جانبازان و خانواده معزز شهدا تسهیل شود.
کد خبر: ۶۳۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ - 18November 2023

تسهیل در ارائه خدمات قضایی به مردم و خانواده شهدا و جانبازان در دستور کار است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین «ابراهیم حمیدی» نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان و جمعی از جانبازان قطع نخاعی ظهار داشت: توجه به مطالبات و دغدغه‌های خانواده ایثارگران مورد تاکید است و بایستی قوانین و مقررات مربوط با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان اجرایی شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: شورای حل اختلاف ویژه ایثارگران، جانبازان و خانواده معزز شهدا در اداره کل بنیاد شهید استان کرمان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به ارزش والای مجاهدت‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنها، گفت: تمامی مسئولان در قبال خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه و تکلیفی خطیر و مهم داریم. مقوله رضایتمندی مردم و مراجعان به دستگاه قضائی حایز اهمیت است و تمامی مدیران، قضات و کارکنان اداری در دستگاه قضایی استان باید درصدد غلبه بر مسائل و مشکلات برآییم.

در ابتدای جلسه محمد باقر اسلامی، معاون قضایی و منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان از انعقاد تفاهم نامه قوه قضاییه با سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار