پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت روز پرستار؛

پرستاران با تلفیق تعهد و تخصص، خالق درخشان‌ترین صحنه‌های خدمت و ایثار هستند

سردار «وحیدی» در پیامی سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۳۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ - 18November 2023

پرستاران با تلفیق تعهد و تخصص، خالق درخشان ترین صحنه‌های خدمت و ایثار هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س)، اسوه بی‌مانند و الگوی بی مثال استقامت بی‌نظیر در تاریخ اسلام که در تقویم به نام روز پرستار نامگذاری شده است، بدون تردید گواه صادقی از روحیه صبر و استقامت در برابر سختی‌ها و شدائد و زمینه‌ساز تحمل و بردباری در مواجهه با مصائب و مشکلات است و نتایج این صبر و استقامت را می‌تواند در ماندگاری قیام عاشورا دانست.

بی تردید این روز فرصت مغتنمی است جهت تقدیر از بیکرانگی خدمات ارزنده و تلاش‌های جهادگونه مدافعان سلامت و پرستاران خدوم و فرشته سیرتی که با تلفیق تعهد و تخصص، خالق درخشان ترین صحنه‌های خدمت، ایثار و ایمان هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، روز پرستار را که مزین به نام بزرگ پرستار کربلا حضرت زینب (سلام الله علیها) است را به همه پرستاران مجاهد که در خط مقدم جبهه سلامت همچون رزمندگان دفاع مقدس ایثارگری‌های بی‌بدیل و ماندگاری را در تاریخ ایران اسلامی رقم می زنند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و از آن قادر متعال سلامتی و توفیق روز افزون برای سفید پوشان خدمتگزار و بی‌توقع عرصه سلامت را مسئلت می‌نمایم».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها