در راهپیمایی حمایت از کوکان غزه؛

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: بیت‌المقدس ناموس سیاسی و فرهنگی جهان اسلام است

آیت‌الله «حسینی» با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی یک ضرورت بود، گفت: بیت‌المقدس ناموس سیاسی و فرهنگی جهان اسلام است و باید آزاد شود.
کد خبر: ۶۳۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ - 18November 2023

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: بیت‌المقدس ناموس سیاسی و فرهنگی جهان اسلام است.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه و با اشاره به فرموده حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه «مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است» و مردم غزه زندگی با ذلت دارند،اظهار داشت: انسان‌هایی که در سرزمین مادری خود زندانی شدند و هر روز زیر بمباران و چکمه استکبار قرار می‌گیرند این زندگی نیست لذا باید غزه از این وضعیت خارج شود حتی اگر به قیمت خون کودکانش باشد.

آیت الله حسینی با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی یک ضرورت بود، افزود: بیت‌المقدس ناموس سیاسی و فرهنگی جهان اسلام است و باید آزاد شود و همه مسلمانان با وجود تهدید‌های رژیم صهیونیستی باید قیام کرده و این سکوت را بشکنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در سراسر جهان کسانی که مسلمان نیستند با راهپیمایی و تجمع اعتراضی حماسه خلق می‌کنند و علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی فریاد زدند و خواهان آزادی ملت مظلوم فلسطین هستند.

وی گفت: اسلام، خدا و پیامبر به هیچ مسلمانی اجازه نمی‌دهد که در مقابل این جنایت‌ها سکوت کنند امروز روز مقاومت است و باید رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو و از نفس انداخته شود که در آینده‌ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی همچون سگی است که اگر قلاده‌اش باز باشد صحنه‌های فجیع خلق می‌کند، اضافه کرد: اگر امروز کسی سکوت کند رژیم صهیونیستی به همه کودکان اسلام حمله می‌کند و خنجر رژیم جعلی صهیونیستی بر گلوی کودک او فرو خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: سکوت در مقابل جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی و کشور‌های استکباری تایید بر جنایت‌های آنان است و خون کودکان و جنین‌هایی که در شکم مادر هرگز متولد نشدند و مورد هدف حملات قرار گرفتند کاخ آمریکا و رژیم صهیونیستی را ویران می‌کند.

وی ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد جهت حضور در راهپیمایی حمایت از کوکان غزه عنوان کرد: ملت ایران پیشگام مبارزه بوده و هست و از مبارزه با رژیم صهیونیستی دست نخواهند کشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها