فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

غزه مدفن آرزو‌های آمریکا و اسرائیل خواهد شد

سردار رفیعی آتانی گفت: اسرائیل شکست را در فلسطین و غزه تجربه خواهد کرد و غزه مدفن آرزوهای سیاسی اسرائیل و آمریکا خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ - 18November 2023

قدرت پوشالی آمریکا رو به زوال است

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، تجمع مردمی با محوریت حمایت از کودکان مظلوم غزه همزمان با سراسر جهان و ایران، از میدان میرعماد تا میدان آزادی قزوین برگزار شد.

سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در این مراسم با اشاره به جریانات منطقه و شرایط امروز غزه اظهار داشت: شما حقیقت هستید و خورشید انقلاب اسلامی خاموش‌شدنی نیست. یکی از موارد موفق حماس تسلط بر رسانه‌ها بود که این امر را به خوبی انجام داد و در ابتدا تصاویر شکست مفتضحانه اسرائیل را به دنیا نشان داد که با حربه رسانه‌ای قوی آمریکا و حامیانش به دنبال مظلوم‌نمایی بودند.

امروز ملت‌های عالم مقابل اسرائیل و آمریکا ایستاده‌اند

وی افزود: در هفتم اکتبر اتفاقات نادری افتاد که بعد‌ها در رسانه به نمایش درخواهد آمد که برای اسرائیلی‌ها باورپذیر نبود و به اعتراف خودشان امروز ۷۰ درصد اجتماعات دنیا به نفع مردم غزه به خیابان آمدند و حمایت خود را از مردم فلسطین فریاد زدند که در ۷۵ سال تأسیس رژیم منحوس صهیونیستی بی سابقه بوده است.

سردار آتانی تشریح کرد: اثر قدرت رسانه از بمباران‌ها و کار تاکتیکی حماس بیشتر است که با نشان دادن چهره‌های کودکان معصوم و جنایت رژیم صهیونیستی فریاد رسای فلسطین در سراسر دنیا شد. امروز رسانه قدرتمندتر از هر سلاحی در دنیاست.

قدرت پوشالی آمریکا رو به زوال است

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: آمریکا در عرصه رسانه، تسلیحات و ائتلاف‌سازی یک امپراطوری بود که در دنیا رقیب نداشت و امروز این امپراطوری با حمله به بیمارستان و بخش‌های مختلف مراکز درمانی به یک خفت و خواری تبدیل شده که افکار عمومی دنیا بر پایان این ابرقدرت پوشالی شیطانی تاکید دارند.

وی در ادامه یادآور شد: آمریکا در بیمارستان غزه قدرت‌نمایی می‌کند در حالی که مردان مقاومت استوارتر از همیشه در میدان ایستاده اند. در حقیقت فلسفه سیاسی جنایتکاران آمریکایی و اسرائیلی‌ شکست خورده است. آنچنان که تمام یهودیان دنیا را جمع کردند تا یک کشور با زندگی آرمانی و قوم برتر بسازند، اما امروز حقوق بشرشان و احترام به انسان‌ها و ملت‌ها را در افکار عمومی باختند.

سردار آتانی تصریح کرد: ادعای حقوق بشری آمریکا گوش فلک را کر کرده بود؛ وقتی یک گربه در جایی می‌مرد، فریادشان دنیا را به هم می‌ریخت؛ اما امروز هزاران زن و کودک را به خاک و خون کشیدند. بیمارستان‌ها را ویران کردند و حمایت علنی از جنایات صهیونیست‌ها کردند. هیچ نامی برازنده این‌ها نیست، حتی حیوانات در مقایسه با این این جانیان، برترند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به جعلی بودن رژیم صهیونیستی افزود: اسرائیل نه یک ملت است و نه یک کشور، بلکه یک پادگان نظامی آمریکا و غرب است تا منطقه و جهان اسلام را در اختلاف و جنگ غوطه ور سازد و دستشان برای چپاول ملت‌ها باز باشد.

وی افزود: اسرائیل همانند عین‌الاسد دارای پیشرفته‌ترین سیستم پدافند، امکانات، لجستیک و سلاح‌های مدرن انحصاری، دارای ائتلاف قدرتمند که توسط سیستم‌های مهم ماهواره‌ای کنترل می‌شود، است. بایدن حرف جالبی زد که اگر اسرائیل وجود نداشت، ما باید یک اسرائیل می‌ساختیم و این کار را کردند که دنیای اسلام را با اختلاف و جنگ به ویرانی کشاندند و ملت فلسطین را آواره ساختند.

غزه مدفن آرزو‌های آمریکا و اسرائیل خواهد شد

فرمانده ارشد نظامی استان بیان کرد: اسرائیل شکست را در فلسطین و غزه تجربه خواهد کرد و غزه مدفن آرزو‌های سیاسی اسرائیل و آمریکا خواهد شد. امروز لازم است کشور‌های مسلمان سوخت و انرژی اسرائیل را قطع کنند. مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی رخ داده و اغلب مهاجرین اعلام کردند که برنمی‌گردند و حس زندگی و رفاه در اسرائیل به پایین‌ترین سطح رسیده است.

سردار آتانی عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل، اخلاق را در عرصه جهانی باختند. غرب و حامیان رژیم کودک‌کش اسرائیل برای همه دنیا نسخه شفابخش دموکراسی و حقوق بشر تجویز می‌کردند، اما درنده‌خویی این ظالمان ستمگر بر همگان عیان شد. زدن منبع سوخت نیروگاه‌ها و بیمارستان‌ها، و بمباران مجروحین و بیماران، همه از سر استیصال است و حاکمان پوشالی جهان که با اشاره خویش دولت‌ها را ساقط می‌ساختند، امروز در برابر غزه با ۳۶۰ کیلومتر مربع مستأصل مانده‌اند و در باتلاق آرزوهایشان غرق خواهند شد.

وی اضافه کرد: دنیای امروز نظاره‌گر توحش مدعیان حقوق بشر است. وقتی برای منافع نام مشروع خودشان هزاران شبکه رسانه‌ای به خط می‌کنند تا حقایق را در دنیا وارنه جلوه دهند، در غزه نتوانستند این عملیات روانی را انجام دهند، بلکه مظلوم‌نمایی آن‌ها در افکار عمومی نتیجه عکس داد و امروز دنیا یکپارچه علیه اسرائیل و آمریکاست.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پایان گفت: در طول ۷۵ سال تأسیس پادگان نامشروع صهیونیستی، سابقه نداشته که در قلب اروپا و آمریکا که حیاط‌خلوت صهیونیست‌ها بوده ملت‌ها علیه سیاست‌های خیانت‌بار آن‌ها قیام کنند و مسئله فلسطین که با سازش در حال فراموشی بود، دوباره زنده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار