مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور:

مادران فلسطینی با ایثار خود نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهند زد

«اختری» با اشاره به کلام چند سال قبل رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: این اتفاق امروز توسط مادران و بانوان فلسطینی در حال رقم خوردن است.
کد خبر: ۶۳۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ - 18November 2023

مادران فلسطینی با ایثار خود نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهند زدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «‌زینب اختری» مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور امروز در آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» با اشاره به نگاه ملی، بین‌المللی و تمدنی رهبر معظم انقلاب به حوزه بانوان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب معتقدند که زنان، سربازان خط مقدم انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به نوید رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: این اتفاق امروز توسط مادران و بانوان فلسطینی در حال رقم خوردن است.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور ادامه داد: زمانی‌ که فرعون یقین به ظهور حضرت موسی (ع) پیدا کرد، دست به کودک‌کشی و جنایت زد؛ اما نتوانست جلوی اراده الهی را بگیرد؛ امروز هم رژیم صهیونیستی دست جنایتکار خود را آشکار کرده و در حال نشان دادن خوی درندگی‌اش است و به‌جای نبرد با نیروهای مسلح، مادران و کودکان و مردم بی‌دفاع را به خاک و خون می‌کشد.

اختری با بیان اینکه این خون‌های به ناحق ریخته شده در غزه، نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را رقم خواهد زد، افزود: دشمنان از اسلام و زن مسلمان ایرانی روایت جعلی ساختند؛ اما ما وظیفه داریم با استفاده از ظرفیت‌های حوزه رسانه و بانوان، واقعیت‌ها را بیان کنیم.

وی سالروز ولادت حضرت زینب (س) را تبریک گفت و با بیان اینکه روشنگری و قدرت اقدام و عمل این بانوی بزرگ اسلام سرلوحه کارمان خواهد بود، خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س) فقط پرستار جسم نبودند، بلکه پرستار روح و روان کسانی بودند که بعد از واقعه عاشورا شاهد اتفاقات تلخ بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار