استاندار مرکزی:

امامزاده سید محمد (ع) تفرش یک ظرفیت فرهنگی فوق العاده است

مخلص‌الائمه گفت: برای این دولت مهم نیست که افتتاح پروژه‌ها به نام چه کسی تمام شود، بلکه مهم بهره بردن مردم از منافع پروژه‌ها است.
کد خبر: ۶۳۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ - 19November 2023

امامزاده سید محمد (ع) تفرش یک ظرفیت فرهنگی فوق العاده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، استاندار مرکزی طی سخنرانی در مسجد حسینخانی تفرش اظهار داشت: انتساب مقام معظم رهبری به امامزاده سید محمد (ع) تفرش و وجود این امامزاده عظیم الشأن ظرفیت فرهنگی ارزشمندی برای استان مرکزی و شهرستان تفرش است که متأسفانه از این ظرفیت آن‌چنان که شایسته است استفاده نمی‌شود. 

وی گفت: امامزاده سید محمد (ع) با ویژگی‌های برجسته‌ می‌تواند کانون حضور گردشگران و یک پایگاه فرهنگی باشد که بر تحقق این مهم تأکید داریم، لذا کم‌کاری سازمان‌های مسئول به هیچ وجه پذیرفته نیست چراکه باید ضمن جبران عقب افتادگی‌ها گام‌هایی برداریم و البته در ۲ سال گذشته اقدامات خوبی انجام شد.

این مسئول تأکید کرد: جهاد آبرسانی بزرگترین پروژه عمرانی و عدالت‌محور دولت سیزدهم با هدف تأمین آب شرب ۱۰ هزار روستا است، یکی از اَبَرپروژه‌های عمرانی استان نیز پروژه انتقال آب از هفتیان به تفرش است که حدود ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن دیده شد.

وی بیان داشت برای این دولت مهم نیست که افتتاح پروژه‌ها به نام چه کسی تمام شود، بلکه مهم بهره بردن مردم از منافع پروژه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار