مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام مطرح کرد؛

اهتمام بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعمیم و گسترش ورزش بین جامعه ایثارگری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: نقش ورزش در سلامتی هر انسانی غیرقابل انکار است و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به دنبال تعمیم و گسترش ورزش در بین جامعه ایثارگری است.
کد خبر: ۶۳۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ - 19November 2023

اهتمام بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعمیم و گسترش ورزش بین جامعه ایثارگریبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری یک دوره مسابقات ورزشی با حضور ۴۵ نفر از بانوان شاهد و ایثارگر استان در مجتمع ورزشی موسسه ایثار ایلام خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات با حضور بانوان شاهد وایثارگر منتخب از بین شهرستان‌ها برگزار شد.

اسدی گفت: بی‌شک نقش ورزش در سلامتی هر انسانی غیرقابل انکار است و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به دنبال تعمیم و گسترش ورزش در بین جامعه ایثارگری است که این امر نیاز به مشارکت این جامعه نیز دارد.

وی افزود: این رقابت‌ها با هدف ارتقای روحیه‌ی نشاط، شادابی و سلامت جامعه‌ی ایثارگری، جهت ترغیب آن‌ها به ورزش کردن برپا شد و در طول آن بانوان ورزشکار به رقابت پرداختند و پس از انجام بازی‌های حذفی ایثارگرانی که حائز رتبه‌های برتر در مسابقه انتخابی تیم دارت وتنیس روی میز بانوان شاهد و ایثارگر شوند به مسابقه کشوری اعزام خواهند شد.

عزت‌الله رضایی رئیس اداره امور ورزش و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این مشست گفت: مرحله کشوری این مسابقه، پنجم آذر ماه سال جاری به مدت ۵ روز در رامسر برپا می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها