دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور:

ایران در حوزه شبکه کتابخوانی پیشگام است

«رمضانی» با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی در حوزه شبکه کتابخوانی جزء کشورهای پیشرو هستیم، گفت: ما در دنیا جزء ۲۰ کشور اول در شبکه کتابخوانی هستیم، مردم ایران کتابخوان هستند اما باید بیشتر به این امر توجه کنیم.
کد خبر: ۶۳۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ - 19November 2023

ایران در حوزه شبکه کتابخوانی پیشگام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مهدی رمضانی» دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور امروز (یکشنبه) در همایش انجمن‌های کتابخانه های عمومی استان همدان، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: مردم ایران آماده دفاع از مظلوم هستند و این جزو مبانی انقلاب اسلامی است و ما مطمئنیم که جبهه حق و مقاومت پیروز خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفته کتاب فرصتی مناسب برای پرداختن به موضوع کتاب‌خوانی است، افزود: باید تمام تلاش خود را کنیم تا سن مطالعه را به صفر برسانیم و باید به حوزه کودک و نوجوان توجه کنیم و به لطف خدا این اهتمام در بین مسئولان وجود دارد و توجه به مسئله کتاب و کتابخوانی بیش از گذشته است.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به اینکه در استان همدان یک نگاه فرهنگی حکمفرما است، تصریح کرد: لذا مسیر فرهنگی در همدان امیدوار کننده است و امیدواریم‌ نتیجه عینی آن را به زودی ببینیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در حوزه شبکه کتابخوانی جزء کشورهای پیشرو است، افزود: ما در دنیا جزو ۲۰ کشور اول در شبکه کتابخوانی هستیم، مردم ایران کتابخوان هستند اما باید بیشتر به این امر توجه کنیم، فضای کشور ما فضای ضدکتاب نیست.

رمضانی با تاکید براینکه باید با نگاه مثبت به موضوع کتاب و کتابخوانی توجه کنید تا در کشور فراگیر شود، تصریح کرد: استان همدان یک استان پیشرو و نمونه است و امیدواریم نمونه‌تر باشد‌

وی در پایان با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها بازطراحی کتابخانه‌ها است، متذکر شد: یکی از اولویت‌ها بازطراحی و ورود خدمات جدید به کتابخانه های عمومی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار