فرمانده سپاه نهاوند:

۷۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در نهاوند برگزار می‌شود

سرهنگ «مختاری» گفت: در هفته بسیج امسال ۷۵ عنوان برنامه توسط حوزه‌ها و اقشار بسیج، پایگاه‌ها و مساجد در شهرستان نهاوند برگزار و در قرارگاه‌های ۱۱ گانه‌ی بسیج برنامه‌ها اجرایی می‌شود و هدف امسال اجرای برنامه‌های متنوع است.
کد خبر: ۶۳۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ - 19November 2023

۷۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در نهاوند برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «علی مختاری» فرمانده سپاه ناحیه نهاوند امروز (یکشنبه) در نشست بصیرتی با اصحاب رسانه نهاوند به مناسبت آغاز هفته بسیج، اظهار داشت: رسانه‌ها در امیدآفرینی و جهاد تبیین اثرگذار هستند بسیج در همه عرصه‌ها موفق و اثر‌گذار بوده و هرجا که مردم و انقلاب نیاز به حمایت و کمک داشتند وارد شده است.

وی افزود: بسیجیان در دفاع مقدس حماسه آفریدند و سپس در مبارزه با گروهک‌ها و مقابله با فتنه‌ها نقش آفرینی کردند و در دوران کرونا و بروز حوادث طبیعی و در هر عرصه‌ای بسیجیان همواره حصور فعال داشتند.

مختاری تصریح کرد: در گام دوم انقلاب هم بسیج برای تحقق جامعه و دولت اسلامی و زمینه سازی برای ظهور تلاش و اقدام خواهد کرد.

وی گفت: بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است و ضربه‌های زیادی بر پیکره‌ی استکبار جهانی وارد کرده است و نمونه‌های ان را در جبهه مقاومت و حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌ها ضد صهیونیسم و ستمکاران می‌بینیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: بسیج و خبرنگاران بسیجی در بحث انتخابات حق جانب‌داری از کاندیدا‌ها را ندارند، ولی می‌توانند در حوزه امید آفرینی و مشارکت حداکثری اثر گذار باشند و رسانه‌ها برای مقابله با دروغ پراکنی دشمنان می‌توانند منشا اثر باشند.

مختاری یادآور شد: دشمن در حال تلاش و ایجاد ناامیدی است و رسانه‌ها با آموزش سواد رسانه می‌توانند واقعیت‌ها را برای مردم بیان کنند و در حوزه جهاد تبیین و امیدآفرینی رسانه‌ها نقش آفرین هستند.

وی افزود: در هفته بسیج امسال ۷۵ عنوان برنامه توسط حوزه‌ها و اقشار بسیج، پایگاه‌ها و مساجد برگزار و در قرارگاه‌های ۱۱ گانه‌ی بسیج برنامه‌ها اجرایی می‌شود و هدف امسال اجرای برنامه‌های متنوع است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به تشریح برخی از برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و گفت: رونمایی و نقد کتاب انقلاب اسلامی در نهاوند، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزی، اکران فیلم‌های جشنواره عمار، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، افتتاح ۳ باب منزل مسکونی ویژه محرومان و اعزام ۱۰ گروه جهادی به مناطق محروم، توزیع ۱۴ سری جهیزیه، میقات صالحین از جمله برنامه‌های اجرایی این هفته در نهاوند است.

وی توضیح داد: در روز دوم آذرماه خانواده شهید رسانه «الله مراد نادری» به یاد شهدا و مردم غزه و گرامیداشت هفته بسیج در روز (پنج شنبه) دوم آذر نیز نان صلواتی توسط نانوایی پخت و بین مردم توزیع می‌کنند.

مختاری تصریح کرد: سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری مسابقه عصر خدمت‌رسانی برای پایگاه‌ها و مساجد مجری مجله اسلامی و پیاده‌روی ویژه خواهران توسط بسیج جامعه زنان تجمع بزرگ بسیجیان روز ۳ آذر در استادیوم علیمرادیان نهاوند با سخنرانی مسئولان کشوری و با حضور بسیجیان شهرستان برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: برپایی نمایشگاه عکس، سرکشی از ۴۴ خانواده معظم شهدا، دیدار با امام جمعه، یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز، تجلیل از بسیجیان، اعزام گروه‌های درمانی، عصر شعر و تئاتر، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و هنری از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار