مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

ویژگی‌ خوب شهید سلیمانی علاقه به کتابخوانی بود

«روحی» گفت: یکی از ویژگی‌های خوب شهید سلیمانی در کنار سایر ویژگی‌های بارز ایشان، علاقه وافر به کتابخوانی است و بسیاری از یادداشت‌هایی که در کتاب‌ها داشتند، کتاب‌هایی بوده که در میدان نبرد آنها را مطالعه کرده است.
کد خبر: ۶۳۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸ - 19November 2023

ویژگی‌های خوب شهید سلیمانی علاقه به کتابخوانی بود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «محسن روحی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان امروز در آیین بیست‌ودومین دوره انتخاب کتاب سال کرمان در سینما آزادی شهر سرچشمه رفسنجان اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ کتابخوانی همه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و حتی غیرفرهنگی مسؤولند.

وی ادامه داد: کتاب معجزه دین ماست و قطعا کسب دانش از مهمترین دلایل کتابخوانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: یکی از ویژگی‌های خوب شهید سلیمانی در کنار سایر ویژگی‌های بارز ایشان، علاقه وافر به کتابخوانی است و بسیاری از یادداشت‌هایی که در کتاب‌ها داشتند، کتاب‌هایی بوده که در میدان نبرد آنها را مطالعه کرده است.

روحی خاطرنشان کرد: امسال در جشنواره ملی پایتخت کتاب ایران شهرستان رابر در میان ۱۲ شهر کاندیدای پایتخت کتاب ایران بود و در حال برنامه‌ریزی هستیم سال آینده رفسنجان و سیرجان را به‌عنوان دو شهر کاندیدای پایتخت کتاب ایران معرفی کنیم.

وی عنوان کرد: در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب سال گذشته دهبکری و امسال نصرت آباد سیرجان در کشور انتخاب شدند.

روحی با بیان اینکه در هفته کتابخوانی ۹ نمایشگاه کتاب در استان کرمان در حال برگزاری‌ست، گفت: نمایشگاه کتاب بزودی در سرچشمه رفسنجان برگزار می‌شود.

وی از فعالیت ۳۰۰ کتابخانه زیرپوشش کانون‌های فرهنگی مساجد استان کرمان خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار