در نشست خبری هفته بسیج مطرح شد:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر: بسیج در صف اول جهاد خدمت و سازندگی است

سرهنگ لویمی گفت: بسیج در زمینه جهاد خدمت و سازندگی صف اول است و در حوادث طبیعی همانند سیل، کرونا خود را نوکر و خادم مردم می‌داند.
کد خبر: ۶۳۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴ - 19November 2023

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر:  بسیج در صف اول جهاد خدمت و سازندگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «محمد لویمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: ۱۱۰ عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین در خرمشهر برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: بسیج در زمینه جهاد خدمت و سازندگی صف اول است و در حوادث طبیعی همانند سیل، کرونا خود را نوکر و خادم مردم می‌داند.

سرهنگ لویمی به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، خدمت رسانی و ورزشی در طول هفته در شهرستان خرمشهر اشاره و بیان کرد: دیدار با امام جمعه خرمشهر، برپایی میز خدمت در نماز جمعه و برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف پیش‌بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر با بیان اینکه جشنواره ملی ادبی یوسف نیز در این هفته با حضور نویسندگان برتر کتاب در مسجد جامع برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان با حضور میهمانان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۱۰ گروه جهادی فعال در شهرستان فعالیت می‌کنند که این گروه‌ها در هفته بسیج به مناطق محروم اعزام و به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

سرهنگ لویمی گفت: توزیع کمک‌های مومنانه و بسته حمایتی به اقشار محروم و نیازمند جامعه، توزیع پوشاک و نوشت افزار در دستور کار بسیج خرمشهر و گروه‌های جهادی است.

وی به برگزاری شب شعر عربی همدردی با مردم مظلوم غزه و برگزاری رویداردهای علمی، ورزشی و هنری در طول هفته بسیج در خرمشهر اشاره کرد و یادآور شد: در طول هفته بسیج در کنار فضاسازی محیطی نمایشگاه دستاوردهای بسیج در زمینه فرهنگی، فن آوری، خدماتی و علمی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مقاومت مردم غزه در برابر ارتش رژیم صهیونیستی گفت: مقاومت مردم غزه الهام گرفته از مقاومت ۴۵ روز مردم ولایتمدار و انقلابی خرمشهر است که با دست خالی در برابر دشمن بعثی ایستادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها