در یادواره امنیت‌آوران بی‌نشان؛

نماینده جهاد اسلامی در ایران: شهادت برای مردم فلسطین افتخار است/ عملیات طوفان‌الاقصی بزرگترین روسیاهی را برای رژیم صهیونیستی رقم زده است

ابوشریف با بیان اینکه شهادت برای مردم فلسطین افتخار است، گفت: عملیات «طوفان‌الاقصی» بزرگترین روسیاهی را برای رژیم صهیونیستی رقم زده است.
کد خبر: ۶۳۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ - 19November 2023

نماینده جهاد اسلامی در ایران: شهادت برای مردم فلسطین افتخار است/ عملیات طوفان‌الاقصی بزرگترین روسیاهی را برای رژیم صهیونسیتی رقم زده استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر ابوشریف» نماینده جهاد اسلامی در ایران در «یادواره شهدای امنیت‌آفرین بی‌نشان» که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و پاسداران گمنام  برگزار شد، با بیان اینکه شهدا صراط مستقیم هستند، اظهار داشت: خداوند به شهدا نعمت داده است و آن‌ها چراغ راه ما هستند.

ابوشریف با بیان اینکه شهادت برای مردم فلسطین افتخار است، ادامه داد: هر ۱۰ دقیقه در غزه یک کودک شهید می‌شود، اما ما همواره آیات قرآن را در نظر می‌گیریم؛ درحالی که دشمنان ما به عنوان عامل فساد نزد خداوند عنوان شده‌اند و با کشته‌های خود به سوی جهنم خواهند رفت.

نماینده جهاد اسلامی در ایران با بیان اینکه خداوند به ما وعده پیروزی و فتح داده است، افزود: با وجود تمام مشکلات و جنایت‌ها وعده خداوند به ما داده شده است که وارد بیت‌المقدس خواهیم شد و دشمنان ما آینده‌ای ندارند.

وی تصریح کرد: ما با مقاومت خود باعث روسیاهی دشمن شدیم و این پایان رژیم صهیونیستی است، از سال ۱۹۸۲ تا کنون ضربات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد شد و سردار فلاح زاده به دقت جزییات را اعلام کرد.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» بزرگترین روسیاهی را برای رژیم صهیونیستی را رقم زده است، یادآور شد: به اعتراف صهیونیست‌ها این دردناکترین ضربه‌ای بود که در تمام این سال‌ها بر هیمنه پوشالی آن‌ها وارد شده است.

وی تاکید کرد: ما مشکلات زیادی در فلسطین داریم و از جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه هم ناراحت می‌شویم، اما این مقدمه‌ای برای پایان و نابودی رژیم صهیونیستی است.

ابوشریف با بیان اینکه صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که به پایان عمر نجس خود نزدیک شدند، عنوان کرد: یکی از استراژیست‌های صهیونیستی اذعان کرده است که آن‌ها از جبهه‌های داخلی و خارجی فشار‌هایی زیادی تحمل می‌کنند؛ همچنین از طرق نیرو‌های مقاومت اسلامی هم فشار‌های زیادی به آن‌ها آمده است.

وی اضافه کرد: مسئول یکی از گورستان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده که هر ساعت جنازه یک صهیونیستی را دفن می‌کنند؛ این در حالی است که این رژیم حاضر نیست تلفات واقعی خود را اعلام کند و حقیقت را هم پنهان می‌کند.

ابوشریف با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادش ضربه خورده است، یادآور شد: روز گذشته ۱۴ عملیات توسط گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها انجام شد و آن‌ها ضربات سنگینی خوردند.

وی با بیان اینکه طی ۴۳ روز گذشته بیش از ۳۷ هزار تن مواد منفجره بر سر مردم بی گناه و بی دفاع غزه ریخته شد است، خاطرنشان کرد: این مقدار مواد منفجره معادل سه بمب هسته‌ای است که منجر به شهادت کودکان و زنان بی دفاع در غزه شده است.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها بدون شک از سوی جامعه جهانی و بشری محاکمه خواهند شد، افزود: ما شاهد تحولات فراوانی در مقابل جنایت‌های صهیونیست‌ها در سراسر جهان هستیم؛ در جهان بیش از سه هزار و ۷۰۰ تظاهرات بزرگ در حمایت از فلسطین انجام شده است و ان شاءالله جبهه مقاومت پیروز است و به زودی پشت سر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در قدس شریف نماز خواهیم خواند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار