نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

همه عالم وجود، کتاب حکمت خداست

آیت الله دری نجف آبادی گفت: وجود همه ما کتاب آفرینش است، آیات خداست و همه عالم وجود، کتاب حکمت خداست.
کد خبر: ۶۳۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ - 19November 2023

همه عالم وجود کتاب حکمت خداست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عصر امروز در همایش قدردانی از خادمان و فعالان کتاب و کتابخوانی و برگزیدگان کتاب سال استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: وجود همه ما کتاب آفرینش است، آیات خداست و همه عالم وجود کتاب حکمت خداست. باید در علوم انسانی حرف برای گفتن داشت و تلاش شود تا بیش از پیش در تراز جهانی قرار گیریم و در علوم اسلامی نیز، برای تحولات تمدن ساز اسلامی زمینه سازی شود.

وی با تأکید بر اینکه کتاب باید در سبد خانواده‌ها سهم قابل قبولی پیدا کند، ادامه داد: ترویج کتابخوانی برعهده دستگاه‌های متولی است و به ویژه آموزش و پرورش باید کودکان را به مطالعه کتاب تشویق و علاقمند کند.

امام جمعه اراک با اشاره به مفاهیم گسترده کتاب، اظهار کرد: تمام عالم وجود کتاب حکمت خدا است و وجود انسان‌ها نقش همه جانبه از آفرینش هستی است. انبیاء دعوت به کتاب کردند و حداقل 104 کتاب چون صحف ابراهیم، تورات موسی، انجیل عیسی تا وجود مبارک خاتم انبیاء با کتاب با عظمت قرآن نشان می‌دهد که خداوند خودش نویسنده هستی و تعلیم دهنده می باشد.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: بهره مندی از فضای دیجیتال نیازمند مدیریت بهینه است چراکه غرق شدن دنیای غرب در این فضا، نتایج مطلوبی نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: رزمندگان گروه حماس در برابر رژیم صهیونیستی از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با دشمنان استفاده کردند. حمایت مردم از برادران حماس با پیشرفت کار شد و برادران حماس شیران بیشه های شجاعت هستند و جایی که برای شیران شجاع باشد جایی برای روبهان صهیونیستی وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: حمایت مردم از حماس موجب پیروزی این گروه در جبهه نبرد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار