مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبرداد؛

تشکیل کمیته نویسندگان لرستان

روانشاد گفت: نیاز است کمیته‌ای برای شناسایی و غربالگریِ نویسندگان واقعی تشکیل شود و نتایج کمیته در کارگروه‌های تخصصی، مطرح و حمایت و همراهی‌های لازم از نویسندگان صورت بگیرد.
کد خبر: ۶۳۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ - 20November 2023

تشکیل کمیته نویسندگان لرستان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «اعظم روانشاد» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در اختتامیه کارگاه مبانی داستان‌نویسی و نشست تخصصی نویسندگان برگزار شد، با قدردانی از همکاری و تلاش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حمایت از فعالیت‌های نویسندگان  اظهار داشت: روند توسعه و ظرفیت‌سازی در حوزه نویسندگی نیازمند تداوم همکاری و تعامل بیشتر در این زمینه است.

وی با اشاره به نقش برگزاری پویش‌ها و جشنواره‌های متنوع با موضوع نویسندگی در استعدادیابی نویسندگان جوان  افزود: با این روش‌ها می‌توان ضمن شناحت موضوعات فرهنگی هنری، به استعدادیابی نوجوانان و نوقلمان در این حوزه کمک کرد و از ایده‌ها و ظرفیت‌های این افراد در مسیر توسعه فعالیت‌های فرهنگی بهره برد.

روانشاد گفت: نیاز است کمیته‌ای برای شناسایی و غربالگریِ نویسندگان واقعی تشکیل شود و نتایج کمیته در کارگروه‌های تخصصی، مطرح و حمایت و همراهی‌های لازم از نویسندگان صورت بگیرد. قطعا با چنین اقداماتی آثار مثبتی از سوی نویسندگان استان، تولید می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به جایگاه ارزشمند پیشکسوتان حوزه نویسندگی گفت: کانون نویسندگان با هدف شناسایی قشر جوان و نوجوان شروع به کار کرده است ولی همواره باید حفظ و وجود پیشکسوتان به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند مدنظر این مجموعه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها