وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن:

همه کشتی‌های «اسرائیل» هدف قانونی ما خواهند بود

ضیف‌الله الشامی گفت: صنعا اطلاعاتی در مورد تمام کشتی‌های اسرائیلی که از دریای سرخ عبور می‌کنند، دارد و آن‌ها را هدف قانونی خود می‌داند.
کد خبر: ۶۳۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ - 20November 2023

همه کشتی‌های «اسرائیل» هدف قانونی ما خواهند بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ضیف‌الله الشامی»، وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن در گفت‌وگو با المیادین اظهار داشت: ما اطلاعاتی در مورد تمام کشتی‌های اسرائیلی که از دریای سرخ عبور می‌کنند، داریم.

این گفت‌وگو اندکی پس از آن صورت گرفت که منابع یمنی از تصرف یک کشتی اسرائیلی خبر دادند.

ضیف‌الله الشامی به المیادین گفت: «برای مقابله با دشمن مشترک همه ملت‌های عربی و اسلامی، به صورت برنامه‌ریزی شده اقدام می‌کنیم و همه کشتی‌های اسرائیل هدف قانونی ما خواهند بود. ما با یک دشمن جنایتکار در غزه روبرو هستیم و کسانی که شاهد کشتار و نسل کشی در غزه هستند نمی‌توانند بی طرف بمانند؛ لذا ما با دشمن جنایتکار روبرو هستیم و هر آنچه مربوط به دشمن باشد، هدف قرار خواهد گرفت.»

الشامی در گفت‌وگوی خود تاکید کرد: «ما رهبری داریم که همه راهبرد‌ها را مطالعه می‌کند و آن‌ها را در زمان مناسب به اجرا می‌گذارد.»

این مقام یمنی با هشدار به رژیم صهیونیستی گفت: «اگر می‌توانستیم همه کشتی‌های اسرائیل را به یکباره کنترل کنیم، این کار را می‌کردیم و به این کار در آینده نیز امیدواریم.»

وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن همچنین با انتقاد از مواضع کشور‌های عربی اظهار داشت: «اگر برخی از کشور‌هایی که در تجاوز علیه ما شرکت کردند در حمایت از غزه موضع می‌گرفتند، ما از این موضوع قدردانی می‌کردیم و اهمیت آن را در نظر می‌گرفتیم. اگر عربستان یا امارات موضع شرافتمندانه‌ای در قبال جنگ غزه اعلام کنند، ما به احترام آن‌ها می‌ایستادیم، اما اکنون این گونه نیست.»

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار