در سخنانی؛

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: صبر و ایثار پرستاران در شرایط بحرانی متجلی می‌شود

امیر معصومی گفت: ایام شیوع بیماری کرونا تجلی صبر، فداکاری، ازخودگذشتگی و ایثار کادر درمان به خصوص پرستاران بود را به نمایش گذاشتند. آن‌ها در آن شرایط بحرانی با جانفشانی در کنار مردم و بیماران مقاومت کردند تا این بیماری ریشه‌کن شد.
کد خبر: ۶۳۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ - 20November 2023

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: صبر و ایثار پرستاران در شرایط بحرانی متجلی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در آیین گرامیداشت روز پرستار و تقدیر از پرستاران و کادر درمان این منطقه اظهار داشت: روز ولادت حضرت زینب (س) را روز پرستار نامیدند که این نامگذاری بار مسئولیت پرستاران را سنگین‌‌تر می‌کند.

وی افزود: نقش‌آفرینی پرستاران که از سعه صدر برخودار هستند و نسبت به دانش روز و حوزه کاری خود آگاهی کامل دارند موجب موفقیت کادر درمان و سربلندی و سرافرازی جامعه می‌شوند.

معصومی با تاکید بر نقش مهم پرستاران در حرکت و ارتقای موقعیت منطقه پدافند هوایی شمال شرق، افزود: نیروی انسانی هر سازمانی برای ایجاد بهره‌وری، تلاش و فعالیت بیشتر، نیازمند داشتن سلامت جسم، روان و روحیه با نشاط است که بخش مهمی از آن بر عهده پرستاران و کادر درمانی منطقه است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) تصریح کرد: تمامی تلاش همکاران در درمانگاه منطقه پدافند، ایجاد سلامتی، راحتی و آرامش در میان کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در راستای ارتقای جایگاه منطقه است.

وی با اشاره به زحمات کادر درمان و پرستاران در ایام شیوع بیماری کرونا ابراز داشت: ایام شیوع بیماری کرونا تجلی صبر، حوصله، فداکاری، ازخودگذشتگی و ایثار کادر درمان به خصوص پرستاران بود را به نمایش گذاشتند. آن‌ها در آن شرایط با جانفشانی در کنار مردم و بیماران مقاومت کردند و تقدیر از آنان در برابر این همه ایثار ناچیز است.

در پایان این مراسم امیر معصومی با اهدای لوح یادبود از زحمات و تلاش‌ بی‌وقفه پرستاران و کادر درمان منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار