مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری ۱۶ برنامه به مناسبت هفته بسیج/ یادواره شهدای جهادگر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

سرهنگ «تندپور» از برگزاری ۱۶ برنامه به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: یادواره ۱۹ شهید جهادگر کهگیلویه و بویراحمد دوم آذرماه در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ - 20November 2023

اجرای ۳۲ ریز برنامه به مناسبت هفته بسیج/ یادواره شهدای جهادگر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «ارژنگ تندپور» مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان که امروز به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون با استفاده از روحیه انقلابی، بسیجی و با هم‌افزایی، در خدمت به مردم موفق عمل کردیم.

تندپور افزود: میز خدمت جهادی با حضور مدیران ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان در مصلی شهر یاسوج و سایر شهرستان‌های استان برپا می‌شود.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در ادارات گفت: طی این هفته ۱۶ برنامه اصلی و ۳۲ ریزبرنامه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق کم‌برخوردار استان خبر داد و عنوان کرد: در سوم آذرماه اردوی جهادی دو روزه با حضور مدیران و دستگاه‌های اجرایی در منطقه سر آسیاب شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

تندپور ادامه داد: برپایی اردوی جهادی در مناطق کم‌برخوردار، اعزام اکیپ پزشکی جهت معاینه و ویزیت رایگان، واکسیناسیون دام و طیور، توزیع بسته‌های حمایتی تعمیر و بازسازی مسجد و مدرسه توزیع البسه، و دیدار و سرکشی از خانواده شهدا در منطقه سر آسیاب شهرستان بهمئی از برنامه‌های هفته بسیج است.

تندپور از اجرای برنامه‌هایی چون عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری در ادارات استان، طرح نذر خون و اجرای طرح شهید رجایی در قالب تهیه و توزیع یخچال در بین نیازمندان خبر داد.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره ۱۹ شهید «جهادگر» کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و خاطرنشان کرد: این یادواره دوم آذرماه در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار