فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیده رقیه رضایی:

زنان جامعه برای محافظت از فرهنگ اسلامى نیازمند الگوهایی چون حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) هستند

«رومنا» گفت: زنان امروز به عنوان سنگربان ارزش‌هاى اسلامى الگو می‌خواهند که این الگو باید حضرت زینب (س) و حضرت فاطمه‌ (س) باشند تا از این حصار مستحکم فرهنگ اسلامى محافظت کنند.
کد خبر: ۶۳۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴ - 20November 2023

پرستاری ترکیبی از یک مجموعه‌ی ارزش‌های اخلاقی و فضایل انسانی است

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «سمیرا رومنا» فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیده رقیه رضایی محمودآباد اظهار داشت: حضرت زینب (س) الگو است و تکریم پرستار به معنای تکریم فضایل انسانی است.

رومنا با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و پاسداشت روز پرستار عنوان کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، پرستاری ترکیبی از یک مجموعه‌ی ارزش‌های اخلاقی و فضایل انسانی است. نقش پرستار در بهبودی بیمار نقش مهم و بزرگی است و اگر پرستار نباشد، ممکن است در مواردی معالجه به نتیجه نرسد.

وی افزود: حضرت زینب (س)، یک بانوی برجسته در تاریخ بشریت است؛ او به‌عنوان الگوی پرستاری شناخته شده است و با این نامگذاری روز پرستار، بین جامعه‌ی پرستاران و این بانوی باعظمت ارتباط ویژه‌ای برقرار می‌شود.

رومنا گفت: در راستای گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها در کنار برگزاری جشن‌های میلاد بانو با محوریت ارائه سبک زندگی برجسته‌ی الگوی زن مسلمان، برنامه‌های دیدار صمیمی با پرستاران، تجلیل از مقام پرستار، دیدار با خواهران شهدا و همسران جانبازان، برنامه‌های جهادی و نشست‌ها و مسابقات فرهنگی تدارک دیده شده است.

فرمانده حوزه شهیده رضایی ضمن تاکید بر ارزش و عظمت زینب کبرى (س)، به جهت حرکت عظیم انسانى‌اش بر اساس تکلیف الهى که به ایشان عظمت بخشید، عنوان کرد: زنان امروز به عنوان سنگربان ارزش‌هاى اسلامى الگو می‌خواهند که این الگو باید حضرت زینب (س) و حضرت فاطمه‌ (س) باشند تا از این حصار مستحکم فرهنگ اسلامى محافظت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار