فرمانده سپاه آمل خبر داد؛

اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در آمل

سرهنگ «داغمه‌چی» گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۵۰۰ برنامه در سطح پایگاه‌های حوزه و محلات آمل با حضور اقشار مردم و بسیجیان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱ - 20November 2023

اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه در هفته بسیج در آملبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «عابدین داغمه‌چی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل امروز در نشست خبری هفته بسیج با گرامیداشت ولایت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار داشت: فعالیت پرستاران در بیمارستان‌ها برای التیام درد بیماران، خدمت همراه با عبادت است و این اقشار رسالت زینبی برعهده دارند.

سرهنگ داغمه چی با بیان اینکه حضرت زینب (س) در زمان‌شناسی، صبر و اطاعت بی‌نظیر بود، ادامه داد: باید همگان تبعیت از ولایت را سرلوحه قرار دهیم تا به مملکت‌مان آسیبی وارد نشود؛ هرچند امروزه باید در مسئله غزه و فلسطین نیز زمان‌شناس باشیم و رسانه مردم را با اطلاع رسانی دقیق از وقایع و نسل‌کشی غزه آگاه کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های هفته بسیج با شعار بسیج امید ملت ایران گفت: در هفته بسیج بیش از ۵۰۰ برنامه در سطح پایگاه‌های حوزه و محلات و با حضور اقشار مردم و بسیجیان برگزار خواهد شد.

وی نواخته شدن زنگ بسیج در مدارس آمل، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله اجرای سرود‌های پاتوقی، اعزام راویان پیشرفت به واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شهدای پلاک و آبروی محله توسط خادمین شهدای آمل، برگزاری یادواره شهدا در مناطق شهری و روستایی، برپایی بازارچه خیریه بانوان در روستای کمانگرکلا هرازپی، برپایی راهیان نور محلی با عزیمت به گلزار شهدای محلات و روایتگری از هشت سال دفاع مقدس، برپایی یادواره ۱۲ شهید دانش آموز آمل، افتتاح سالن بدنسازی و تیراندازی بسجیان، همایش دختران حاج قاسم با محوریت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، همایش بسیجیان دهه ۷۰، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان آمل در هفته بسیج با حضور پهلوانان امیرحسین زارع و محمدهادی ساروی از قهرمانان جهانی و المپیک کشتی ایران اسلامی، آئین شبی با ستاره‌ها ویژه رزمندگان دفاع مقدس همراه با خاطره گویی و روایتگری، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق آسیب پذیر و خدمت رسانی در مناطق محروم، اهدا جهیزه به نوعروسان در رده نواحی وپایگاه‌های مقاومت شهر و روستا و... را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در آمل اعلام کرد.

فرمانده سپاه آمل با اشاره به برگزاری برنامه‌های راهیان نور که باعث تحول درونی دانش آموزان پس از بازدید مناطق جنگی و عملیاتی جنوب و غرب کشور می‌شود، از اعزام نخستین کاروان ۸۰ نفره راهیان نور خواهران به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: مهمترین دستاورد این اردوی معنوی این بود که دانش آموزان عهد بستند تا چادر بر سر کنندو پس از اهدای چادر توسط مادر شهید، قول دادند حفاظ عفاف، حجاب و خون شهیدان باشند.

سرهنگ داغمه‌چی با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه شهرستان آمل میزبان دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهد بود، خاطرنشان کرد: پس از آئین وداع با این دو شهید گمنام و نام‌آشنای دفاع مقدس، پیکر پاک و مطهرشان پس از تشییع در منطقه پادگان مالک و حسینیه رضوان خاکسپاری می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار