تقدیر فرمانده ارشد ارتش در قم از پرستاران + تصاویر

امیر «محسنی زرین» به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، از تلاش‌های دلسوزانه پرستاران بیمارستان شهید بهشتی قم تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۳۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶ - 20November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از قم، امیر سرتیپ دوم «نعمت محسنی زرین» ارشد نظامی ارتش در استان قم همزمان با سالروز میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) در جمع پرستاران و کارکنان بیمارستان شهید بهشتی قم حضور یافت و طی آئینی با اهداء هدایا و شاخه‌های گل از تلاش‌های بیدریغ و دلسوزانه آنان تقدیر کرد.

وی طی سخنانی در این آئین اظهار داشت: همان گونه که مدافعان سلامت در هشت سال دفاع مقدس و همچنین در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا با رشادت و از جان گذشتگی تمام و با تاسی به پرستار کربلا حضرت زینب (س) در خط مقدم مبارزه بودند، الان نیز با ایثار شبانه روزی خود خدمات قابل توجهی به مردم ارائه می‌دهند.

فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) ادامه داد: باعث افتخار و سربلندی است که به عنوان مدافعان آسمان امن کشور عزیزمان و به نیابت از تمامی دلاور مرد‌های ارتشی، از تلاش‌های خالصانه مدافعان سلامت قدردانی کنیم.

در آئین فوق، حجت الاسلام معنوی رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و جمعی از کارکنان پدافند نیز حضور داشتند.

تقدیر فرمانده ارشد ارتش در قم از پرستاران + تصاویرتقدیر فرمانده ارشد ارتش در قم از پرستاران + تصاویرتقدیر فرمانده ارشد ارتش در قم از پرستاران + تصاویرتقدیر فرمانده ارشد ارتش در قم از پرستاران + تصاویرتقدیر فرمانده ارشد ارتش در قم از پرستاران + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها