در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

فرمانده مرزبانی فراجا: مهمترین پیام شهدا تداوم راه اسلام/ پیشرفت و اقتدار کشورمان مدیون خون شهداست

فرمانده مرزبانی فراجا گفت:بی‌شک پیشرفت و اقتدار کشور مدیون خون شهداست و به برکت خون این عزیزان انقلاب ما جاودانه خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰ - 21November 2023

فرمانده مرزبانی فراجا: مهمترین پیام شهدا تداوم راه اسلام/ پیشرفت و اقتدار کشورمان مدیون خون شهدا استسردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس،  با بیان اینکه خانواده‌های شهدا ترویج دهندگان واقعی فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه هستند، اظهار داشت: مهمترین پیام خون شهدا تداوم راه اسلام، حمایت از ولایت فقیه و حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سردار گودرزی شکیبایی و از خود گذشتگی خانواده‌های شهدا را بهترین الگوی خدمتی برای نیرو‌های مسلح عنوان کرد و گفت: بر همه ما وظیفه است که با صبر و شکیبایی و از خود گذشتگی راه شهدا و خانواده‌های آنان را ادامه دهیم.

فرمانده مرزبانی فراجا با تأکید بر اینکه بی شک پیشرفت و اقتدار کشور مدیون خون شهدا است و به برکت خون این عزیزان انقلاب ما جاودانه خواهد شد، افزود: انقلاب اسلامی ما با خون شهیدان بیمه شده و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه باشد خدشه‌ای به آرمان‌های والای انقلاب وارد نخواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها