وحشت سازمان بهداشت جهانی از حمله به بیمارستان اندونزی

رئیس سازمان بهداشت جهانی امروز در واکنش به تداوم جنایت‌های اشغالگران قدس گفت: از این رویداد وحشت کردیم!
کد خبر: ۶۳۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ - 21November 2023

وحشت سازمان بهداشت جهانی از حمله به بیمارستان اندونزیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «تدروس آدهانوم گیبریسوس» (Tedros Adhanom Ghebreyesus) رئیس سازمان بهداشت جهانی دیروز دوشنبه در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی خود در ایکس (توئیتر سابق) در خصوص جنایت‌های اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم فلسطین نوشت: این نهاد از حمله به بیمارستان اندونزی در غزه که بر اساس گزارش‌ها به جان باختن ۱۲ تَن منجر شد، وحشت زده شد.

رئیس سازمان بهداشت جهانی در این خصوص ادامه داد: کارکنان بخش بهداشت و درمان و غیرنظامیان به خصوص زمانی که در بیمارستان‌ها هستند نباید وحشت زده شوند!

در جریان بمباران و تیراندازی امروز به سمت بیمارستان اندونزی در شمال غزه تاکنون دست کم ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیده اند. بر اساس گزارش‌های مخابره شده اشغالگران صهیونیست بخش عمل‌های جراحی بیمارستان اندونزی را بمباران کرده اند.

در این حملات عدنان البرش رئیس یکی از بخش‌های بیمارستان اندونزی نیز زخمی شده است.

خبرنگار شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که حملات خمپاره‌ای ارتش رژیم صهیونیستی باعث شده به بخش‌های مختلف بیمارستان اندونزی خسارت وارد شود.

الجزیره نیز گزارش داد که اشغالگران صهیونیست به همراه تجهیزات نظامی خود به سمت بیمارستان اندونزی حرکت کرده و این بیمارستان را تحت محاصره خود درآورده اند.

این در حالیست که ماگارت هریس، سخنگوی سازمان بهداشت جهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی نسبت به شیوع بیماری‌های واگیردار در نوار غزه هشدار داده بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها