در مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی هانگژو؛

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران: اهداکنندگان مدال‌های ورزشی به خانواده شهدا تقدیر می‌شوند

«میرجلیلی» گفت: ورزشکارانی که با لباس‌های منقش به تصاویر شهدا روی سکو‌های قهرمانی رفتند و ورزشکارانی که مدال خود را به شهدا اهدا کردند، تجلیل خواهند شد.
کد خبر: ۶۳۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ - 21November 2023

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران: اهداکنندگان مدال‌های ورزشی به خانواده شهدا تقدیر می‌شوندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی میرجلیلی» رئیس سازمان بسیج ورزشکاران صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی هانگژو که با عنوان فراتر از مدال در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، با بیان اینکه پنج نفر از قهرمانان پارالمپیکی بازی‌های آسیایی هانگژو مدال‌های خود را به خانواده شهدای غزه اهدا کردند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی «شهدا» را قهرمانان واقعی می‌دانند و اقدام این ورزشکاران می‌تواند الگویی باشد برای اینکه آن‌ها پا جای پای قهرمانان واقعی بگذارند.

میرجلیلی افزود: این موضوع باید در کشور به یک فرهنگ و الگو تبدیل شود؛ بر این اساس در پی آن هستیم تا در مراسم بزرگ‌تری از ورزشکارانی که با لباس‌های منقش به تصاویر شهدا روی سکو‌ها رفتند و نیز ورزشکارانی که مدال خود را به شهدا اهدا کردند، تجلیل خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران اضافه کرد: ما از گذشت، اخلاق و ایثاری که ورزشکاران پارالمپیکی داشتند، تشکر می‌کنیم و امیدواریم که این‌گونه اقدامات الگویی برای دیگر ورزشکاران کشورمان شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار