فرماندار ساوه عنوان کرد؛

نقش کلیدی و تعیین کننده بسیج در تمامی مقاطع حساس و سرنوشت سازِ انقلاب اسلامی

الیاسی گفت: نقش کلیدی و تعیین کننده بسیج در تمامی مقاطع حساس و سرنوشت سازِ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نقشی پیشران و به مصداق تام و تمام کلمه، عامل تبدیل تهدیدها به فرصت بوده است.
کد خبر: ۶۳۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲ - 21November 2023

بسیج مدرسه‌ی عشق و مکتب پرورش مردان خداییبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «مهدی الیاسی» فرماندار شهرستان ساوه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج همواره با بصیرتی مثال زدنی پای آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انقلاب ایستاده است.

وی افزود: نقش کلیدی و تعیین کننده بسیج در تمامی مقاطع حساس و سرنوشت سازِ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نقشی پیشران و به مصداق تام و تمام کلمه، عامل تبدیل تهدیدها به فرصت بوده است.

فرماندار ساوه تصریح کرد: بسیج، در دوران دفاع مقدس با آن حماسه و شورآفرینیِ بی‌مانند خویش، جلوه‌ای پرجاذبه از مجاهدتی دلیرانه‌ در عرصه دفاع سخت را به نمایش گذاشت و در دفاع نرم نیز با همان ایمان، پایمردی و مسئولیت پذیری، توانست عرصه‌های علم و فن آوری، سازندگی، فرهنگی و تبلیغات دینی را به میدان ظهور و بروز خیره کننده‌ی خود تبدیل کند.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند بسیج مدرسه‌ عشق و مکتب پرورش مردانِ خدایی است که همواره در معرض توطئه‌های دشمنان و بدخواهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار