در حاشیه نشست با فرماندهان ارشد انتظامی کرمان مطرح شد؛

آخرین وضعیت دوره ضرورت «سربازی» از زبان رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

سرلشکر باقری با اشاره به کاهش سه ماهه خدمت سربازی گفت: تلاش می‌کنیم که تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم کنیم.
کد خبر: ۶۳۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 21November 2023

سرلشکر باقری: تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم می‌کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد نیرو‌های مسلح صبح امروز در حاشیه نشست با فرماندهان ارشد انتظامی استان کرمان اظهار داشت: مسئله سربازی مسئله آسانی نیست که با تصمیمات ناگهانی بتوان تغییرات اساسی در آن داد؛ زیرا سرباز و جوان عزیز ما در مقطعی از زندگی خود مسئولیت دفاع و امنیت کشور را بر عهده می‌گیرد که این، موضوع ساده‌ای نیست.

سرلشکر باقری ادامه داد: پس از بیش از یک سال و نیم بررسی و تلاش صورت گرفت تا فرماندهان پذیرفتند که با جایگزینی سایر نیرو‌ها و تغییرات فرآیند‌ها بتوانیم سه ماه خدمت سربازی را کاهش دهیم که این موضوع اتفاق افتاد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از کاهش و کسری خدمت برای فرزندان ایثارگران، افراد دارای سابقه خدمت در بسیج و همچنین مهارت‌آموزی خبر داد و گفت: میانگین زمانی که سرباز خدمت می‌کند، ماه‌های زیادی نیست، اما با وجود این، تلاش می‌کنیم که تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم کنیم؛ هرچند که کار آسانی نیست.

سردار باقری در پایان با اشاره به حضور و انجام وظیفه سربازان در سرتاسر مرز‌ها و بخش‌های مختلف کشور خاطرنشان کرد: هرچند نمی‌توان به آسانی تصمیماتی برای سربازان اتخاذ کرد، اما تلاش در جهت اختصاص تسهیلات بیشتر، صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها