در نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: گسترش تعاملات، اجرای ماموریت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس را سرعت می‌بخشد

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: متولیان حوزه جهاد، مقاومت و شهادت همه سرباز ولایت هستند؛ بر همین اساس جهت‌گیری‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که تدابیر فرمانده معظم کل قوا در خصوص صد برابر شدن آثار حوزه دفاع مقدس که پیام‌آور ایستادگی و مقاومت است محقق شود.
کد خبر: ۶۳۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ - 21November 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: گسترش تعاملات، فعالیت حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس را سرعت می‌بخشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در راستای گسترش تعاملات، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با حجت‌الاسلام‌ «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: متولیان حوزه جهاد، مقاومت و شهادت همه سرباز ولایت هستند؛ بر همین اساس جهت‌گیری‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که تدابیر فرمانده معظم کل قوا در خصوص صد برابر شدن آثار حوزه دفاع مقدس که پیام‌آور ایستادگی و مقاومت است محقق شود.

وی افزود: ساختارها در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشبرد هرچه بیشتر ماموریت‌ها در تعامل با یکدیگر هستند و این تعامل باید تقویت شود.

این مسئول ادامه داد: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها باید ساختارها بیش از گذشته هم‌افزا شوند و توانمندی‌های خود را هم به اشتراک بگذارند تا در جهت اجرای مأموریت‌های محوله مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌ حسن‌زاده در این نشست با اشاره به تعامل بین اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ابراز داشت: ما برای کم‌کاری خود در زمینه ترویج سیره و فرهنگ شهدا هیچ حجتی نداریم و این یک گناه نابخشودنی است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای خراسان رضوی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با برگزاری کنگره ملی ۱۸ هزار شهید استان از ما مطالبه دارند که این مراسم در سطح عالی برگزار شود؛ بر همین اساس بایستی با ارائه محصولات فاخر فرهنگی و هنری یک خروجی قابل توجهی داشت.

این مسئول با تاکید بر ضرورت تقویت تعاملات فی‌مابین ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، آمادگی مجموعه تابعه خود را برای نقش‌آفرینی در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس اعلام کرد.

در این نشست مدیران مهندسی و امور یادمان‌ها، دانشنامه دفاع مقدس، هنری و سینمایی، روابط عمومی و تبلیغات، دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، امور شهرستان‌ها و همچنین ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و معاونین فرهنگی و هنری اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان ضمن بیان دغدغه‌های خود نقطه نظراتشان را در خصوص گسترش تعاملات و هم‌افزایی بیشتر بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها