امام جمعه آمل تأکید کرد؛

لزوم تقویت روحیه شجاعت، ایثار و جوانمردی در جامعه

حجت‌الاسلام «یعقوبیان» با تأکید بر زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس گفت: روحیه شجاعت، ایثار، جوانمردی و فتوت باید در جامعه تقویت شود.
کد خبر: ۶۳۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ - 21November 2023

لزوم تقویت روحیه شجاعت، ایثار و جواتمردی در جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم یعقوبیان» امام جمعه آمل امروز در دیدار با سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به پیشینه تاریخی و مذهبی و سیاسی شهرستان آمل به نقش این شهرستان در دفاع مقدس و دفاع از حرم پرداخت و اظهار داشت: آمل، شهر طاهر به حقیقت کلمه و شهر مقدس است.

وی با تأکید بر زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس افزود: روحیه شجاعت، ایثار، جوانمردی و فتوت باید در جامعه تقویت شود.

امام جمعه آمل با بیان اینکه وظیفه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس را داریم، گفت: آنچه از انقلاب و دفاع مقدس به دست آوردیم را نباید از دست دهیم.

این مسئول بیان کرد: مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها پایگاه انقلاب هستند و اهل علم، فکر‌ها را پرورش دادند و قلب‌ها را هدایت کردند و از میانشان شهدا را تقدیم کردیم.

حجت الاسلام یعقوبیان با بیان اینکه برای حفظ کشور باید کانال‌های انتقال این فرهنگ را حفظ کنیم تا وراثت فرهنگی اتفاق بیفتد، عنوان کرد: خانه و خانواده، مراکز آموزشی و مساجد کانال‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است و آینده دست جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: برای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آموزش را باید جدی بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار