معاون فرهنگی بسیج اساتید استان کردستان:

بسیج نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب داشته است

«وزیری» گفت: بسیج از مصادیق سرمایه‌ اجتماعی کشور است که از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ریشه گرفته و در چهار دهه‌ اخیر نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب داشته است.
کد خبر: ۶۳۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶ - 21November 2023

بسیج نقش به‌سزایی در پیشبرد اهداف انقلاب داشته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محرم وزیری» معاون فرهنگی بسیج اساتید استان کردستان امروز در نشست سراسری بسیجیان استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بسیج را یک ظرفیت و سرمایه‌ای عظیم برای پیشبرد کارها و پیشرفت کشور دانست و اظهار داشت: بسیج از مصادیق سرمایه‌ اجتماعی کشور است که از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ریشه گرفته و در چهار دهه‌ اخیر نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب داشته است.   

وزیری جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و افزود: امروز دغدغه نظام استکبار و رژیم صهیونیستی ممانعت از ارسال موشک‌های هایپرسونیک و تقویت روحیه و تفکر بسیجی و جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه بسیجیان در مقابل با تهدید نرم و جنگ دشمنان نقش تاثیرگذاری دارند، تصریح کرد: فعالیت‌های بسیج اساتید در یک سال اخیر حول محور جهاد تبیین بوده است.

معاون فرهنگی بسیج اساتید استان کردستان با بیان اینکه ظرفیت عظیم بسیج نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد، یادآور شد: وظیفه بسیج نفوذ در لایه‌های اجتماعی و بیرون کشاندن جوانان به صحنه و استفاده از افراد زنده و دارای فکر و تخصص برای پیشبرد اهداف انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار