حضور حداکثری، اقتدار ملی/ طی سخنانی مطرح شد؛

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا: مشارکت حداکثری در انتخابات شاخصی برای سنجش قدرت ملی از سوی دشمن است

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه مشارکت در انتخابات، شاخصی برای سنجش قدرت ملی از سوی دشمن است، گفت: تعداد آرا به معنای دفاع از نظام و نشان‌دهنده گردش قدرت در ایران و سهم داشتن مردم در حاکمیت و ایفای نقش در آن است، لذا دشمن به‌دنبال مایوس کردن هسته‌های اصلی نظام یعنی حزب‌اللهی‌ها است.
کد خبر: ۶۳۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹ - 22November 2023

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا: مشارکت حداکثری در انتخابات شاخصی برای سنجش قدرت ملی از سوی دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار «رسول سنایی‌راد»، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا، در سومین یادواره شهدای محله امامزادگان فضل و یحیی (ع) شهرستان محلات، از توابع استان مرکزی، با بیان اینکه مشارکت در انتخابات، شاخصی برای سنجش قدرت ملی از سوی دشمن است، اظهار داشت: تعداد آرا به معنای دفاع از نظام و نشان‌دهنده گردش قدرت در ایران و سهم داشتن مردم در حاکمیت و ایفای نقش در آن است، لذا دشمن به‌دنبال مایوس کردن هسته‌های اصلی نظام یعنی حزب‌اللهی‌ها است.

 وی افزود: رأی مردم در انتخابات از جنس مقاومت در غزه و از جنس کار شهید سلیمانی است و انتخابات یکی از صحنه‌های قدرت ملی کشور است و قدرت ما تنها چیزی است که می‌تواند صهیونیست‌ها را سر جای خودشان بنشاند. آمریکا و غرب اگر احساس کنند که ما قدرتمند هستیم، حاضر به مذاکره و امتیازدهی نیز خواهد بود اما اگر احساس کند که در موضع ضعف قرار داریم، به ما آسیب وارد خواهد کرد. اگر به دنبال حل مشکلات هستیم باید قوی باشیم.

سردار سنایی‌راد بیان کرد: یاد شهدا از جنس کار شهدا و به منظور پراکندن ارزش‌های الهی و پراکندن عطر رشادت در میان نسل‌های بعد از جنگ است.

 وی تصریح داشت: شهید محلاتی عارفی مجاهد است و وی نماد روحانیت سراسر تقوا بود. پیروزی انقلاب اسلامی با صدای وی از رادیو منتشر شد. شجاعت وی مانع از ربایش هواپیما توسط رژیم بعث عراق شد و پس از کسب افتخارات بزرگ در سال ۱۳۶۴ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار