معاون سیاسی فرماندار نهاوند:

امروز به برکت خون شهدا قدرت اول منطقه و جهان هستیم

«کیانی» گفت: ما در دوران دفاع مقدس از کمترین امکانات برخوردار بودیم، اما امروز به برکت خون شهدا قدرت اول منطقه و جهان هستیم.
کد خبر: ۶۳۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ - 21November 2023

امروز به برکت خون شهدا قدرت اول منطقه و جهان هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس شهرستان نهاوند با دستور کار برنامه ریزی میزبانی و مراسم استقبال از شهید گمنام در شهر برزول برگزار شد.

«شهروز کیانی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند در این جسله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خدا اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، این زنده نگه داشتن امروز وظیفه همه همرزمان و عاشقان شهداست که این شهدا را به عنوان اسوه‌های ایثار و شهامت و شهادت به مردم خاصه نسل جوان معرفی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: حضور شهدا تلنگری است برای ما که از روزمرگی‌ها و خواب غفلت و مسائل دنیوی و مادی که گریبانگیر ما شده است بیدار شویم.

وی افزود: هر چند وقت یکبار شهدا به دادمان می‌رسند و به ما تلنگری می‌زنند و با پیدا شدن پیکر مطهر یک شهید ما را از خواب غفلت بیدار می‌کنند، اگر همین شهدا نبودند، اگر راهبری‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود امروز ما در این امنیت به سر نمی‌بردیم و اگر امروز عزت و افتخاری داریم همه را مدیون شهدا هستیم.

کیانی با اشاره به شرایط سخت دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس از کمترین امکانات برخوردار بودیم، اما امروز به برکت خون شهدا قدرت اول منطقه و جهان هستیم.

معاون سیاسی فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه هرچه برای شهدا کار انجام شود کم است، خاطر نشان کرد: امروز دشمن اقدامات و توطئه‌های بسیاری بر علیه جهان اسلام و علی الخصوص ایران اسلامی و نسل نوجوان و جوان در دستور کاردارد و رسالت امروز ما مقابله با ابر قدرت‌های جهان است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان مبنی بر جهاد تبیین و آگاه کردن نسل جوان، هرچه در حوزه‌ی شهدا کار کنیم کم است.

کیانی بیان داشت: شهرداری و بخشداری برزول به فوریت کاریادمان و جانمایی قبر شهید گمنام را در این شهر برزول انجام دهند و برابر دستورالعمل کار‌ها را پیگیری نمایند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند در خاتمه در خصوص حوادث اخیر غزه متذکر شد: رژیم غاصب صهیونیستی سرزمین غزه را اشغال کرده و قصد دارد مردم مظلوم غزه را از سرزمینشان بیرون کند، منافع غزه باید حفظ شود و اسرائیل جایی در این سرزمین ندارد و ایران و همه‌ی کشور‌های دنیا حامی غزه و مردم مظلوم آن هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار