امام جمعه بهار:

بسیجیان واقعی مطیع امر ولایت فقیه هستند

حجت‌الاسلام «مصباح» گفت: «سیدحسن نصرالله» نمونه بارز یک بسیجی است و ایشان در بیاناتی فرمود اگر بدانم رضایت ولی فقیه در چیست، تعلل نمی‌کنم و آن را انجام می‌دهم و بسیجیان واقعی نیز مطیع امر ولایت فقیه هستند.
کد خبر: ۶۳۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ - 21November 2023

بسیجیان واقعی مطیع امر ولایت فقیه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج جمعی از بسیجیان با امام جمعه شهرستان بهار دبدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام «رضا مصباح» امام جمعه شهرستان بهار با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج تداعی‌گر ولایتمداری است و بسیجیان با وظیفه‌شناسی و عمل‌گرایی، در عرصه‌های مختلف وارد می‌شوند و پشتیبان نظام و ولایت هستند.

وی افزود: «سیدحسن نصرالله» نمونه بارز یک بسیجی است و ایشان در بیاناتی فرمود که اگر بدانم رضایت ولی فقیه در چیست، تعلل نمی‌کنم و آن را انجام می‌دهم و بسیجیان واقعی نیز مطیع امر ولایت فقیه هستند.

امام جمعه شهرستان بهار تصریح کرد: در فرهنگ بسیجی از جان گذشتگی و رسیدن به هدف متعالی، مهم است و جا، مکان و مسئولیت در بسیج جایی ندارد.

وی متذکر شد: حضرت علی (ع) در خطبه ۱۸۷ نهج البلاغه می‌فرماید «پدر و مادرم فداى کسانى باد که در آسمان مشهورند و در زمین مجهول» و بسیجیان هم از جمله کسانی هستند که در روی زمین ناشناخته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها