رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان کمیته امداد/ خودکفایی مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد است

بختیاری با تاکید بر ضرورت فراهم کردن زندگی عزت‌مندانه و رسیدن به درآمد پایدار برای مددجویان، گفت: بسیاری از کسانی که امروز به خودکفایی رسیده‌اند، با کارآفرینی و اشتغال‌زایی، دست افراد نیازمند دیگر را هم گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۳۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۱ - 22November 2023

ضرورت ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان کمیته امداد/ خودکفایی مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد استسید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با تاکید بر ضرورت فراهم کردن زندگی عزت‌مندانه و رسیدن به درآمد پایدار برای مددجویان، اظهار داشت: بسیاری از کسانی که امروز به خودکفایی رسیده‌اند، با کارآفرینی و اشتغال‌زایی، دست افراد نیازمند دیگر را هم گرفته‌اند.

بختیاری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی کمیته امداد ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است، گفت: سال گذشته ۲۵۰ هزار میلیارد ریال برای اشتغال کمیته امداد اختصاص داده شد.

رئیس کمیته امداد افزود: امسال مجلس شورای اسلامی مبلغ ۳۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به جامعه هدف این نهاد اختصاص داده است که با همکاری شبکه بانکی باید جذب شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۵۴ هزار مددجوی این نهاد خودکفایی کامل رسیده‌اند، گفت: حدود ۵۰ هزار خانوار دیگر تا پایان امسال به خودکفایی می‌رسند و از چرخه حمایت خارج می‌شوند.

حامد طبیعت‌پور

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها