فرماندار بهار:

بسیج در همه دوران‌ها خوش درخشیده است

«فیض‌اللهی» گفت: بنا به اقرار غربی‌ها، بسیج در همه دوران‌ها خوش درخشیده که مهمترین آن شامل هشت سال دفاع مقدس، لبنان و سوریه است و همچنین در بحث تامین امنیت داخلی نیز بهترین عملکرد را داشته است.
کد خبر: ۶۳۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ - 21November 2023

سیج در همه دوران‌ها خوش درخشیده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج جمعی از بسیجیان با امام جمعه شهرستان بهار دبدار کردند.

«مجتبی فیض‌اللهی» فرماندار شهرستان بهار در این جلسه با تاکید بر اهمیت و ضرورت تشکیل بسیج، اظهار داشت: دفاع از مقدسات و استکبارستیزی از رویکرد‌های بسیج است و در همین راستا پس از انقلاب، امام خمینی (ره) موضوع تشکیل بسیج و ارتش ۲۰ میلیون را مطرح کرد تا در مقابل زیادی‌خواهی‌های استکبار ایستادگی کند.

وی اضافه کرد: نقش بسیج در تقویت ساختار‌های درونی، گفتمان‌سازی و ترویج سبک زندگی ایرانی_اسلامی انکارناپذیر است، زیرا بسیجیان همواره به اصالت خود و مقدسات پایبندند.

فرماندار شهرستان بهار بیان داشت: فعال نمودن منابع غیرفعال، با حضور داوطلب‌های بسیجیان و تقویت اردو‌های جهادی، ایستادگی در مقابل جنگ‌های ترکیبی، خنثی کردن فتنه‌ها توسط تشکل فراجناحی و معنوی بسیج انجام شده است.

وی تصریح کرد: بنا به اقرار غربی‌ها، بسیج در همه دوران‌ها خوش درخشیده که مهمترین آن شامل هشت سال دفاع مقدس، لبنان و سوریه است و همچنین در بحث تامین امنیت داخلی نیز بهترین عملکرد را داشته است.

فیض اللهی بسیج را سرمایه‌ای برای نظام عنوان کرد و متذکر شد: بسیج حافظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با توکل بر خدا و مدیریت جهادی بسیجیان، روز به روز قدرتمندتر پیش می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار