یادواره شهدا با عنوان «‌آبروی محله» در شاندرمن برگزار شد

یادواره شهید دانیار امامی با عنوان «آبروی محله» با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۲ - 22November 2023

یادواره شهدا با عنوان «‌آبروی محله» در شاندرمن برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، یادواره شهدا «آبروی محله» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و شناخت راه و اهداف شهدا برگزار می‌شود.

طی سال‌های اخیر در تکریم مقام شهدا و تعالی فرهنگ ایثار و شهادت، آیینی ارزشی با رنگ و بوی ایثار و شهادت در محله‌های شهر به همت حوزه بسیج و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌گردد که مورد استقبال مردم واقع شده است.

«کوچه‌هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را می‌دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می‌رسیم، ما آمده‌ایم تا بگوییم که فداکاری‌های شهیدان انقلاب در روح و باطن ما جای دارد و راه آنان هیچ‌وقت فراموش‌ نمی‌شود».

یادواره شهید دانیار امامی با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی با عنوان «آبروی محله» با حضور فرمانده حوزه محمد رسول الله شاندرمن فرمانده پایگاه، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، یادگاران دفاع مقدس و مسئولان بخش شاندرمن در منزل این شهید بزرگوار برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار