برگزاری همایش جهاد تبیین با موضوع گام دوم انقلاب و فلسطین در آستانه اشرفیه

همایش بصیرتی جهاد تبیین با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی، مسئله فلسطین و سواد رسانه در کانون بسیج جوانان آستانه اشرفیه برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱ - 22November 2023

برگزاری همایش جهاد تبیین با موضوع گام دوم انقلاب و فلسطین در آستانه اشرفیهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، همایش بصیرتی جهاد تبیین با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی و مسئله فلسطین و سواد رسانه با سخنرانی سرهنگ «‌حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در کانون بسیج جوانان آستانه اشرفیه برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در این همایش از نقش تاثیرگذار گروه‌های مردمی در قالب بسیج گفت و اظهار داشت: وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر وجود گروه‌های مردمی است.

وی با اشاره به حوادث اخیر کرونا و فتنه‌های مختلف افزود: دستور تشکیل بسیج با دوراندیشی امام خمینی(ره)بعد از پیروزی انقلاب اسلامی باعث حفظ انقلاب از توطئه های مختلف شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان،‌ بیت المقدس و قدس فلسطین در تمامی ادیان دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای بیان کرد و گفت: صیهونیست‌ها با دسیسه انگلیسی‌ها برای کینه جویی در فکر تصرف فلسطین هستند.

وی صبر مردم غزه را به دلیل وضعیت پیش آمده نوعی جهاد تبیین دانست و ادامه داد: غزه با جمعیت متراکم با مقاومت وصف نشدنی قراردارد.

حبیبی با بیان اینکه پرونده عملکرد ایران در طی بیش از ۴ دهه قابل دفاع است گفت: ظرفیت‌های فوق العاده ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها و توطئه‌های دشمن قابل تحسین است.

وی با تاکید به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رویداد سیاسی انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت حداکثری انتخابات امن سالم و با رقابت، شکل‌گیری نیروهای کارآمد متعهد، متخصص و مردمی را خواستار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با بانوی رزمنده دفاع مقدس شهرستان خواهر پور غفاری با حضور در منزل وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها