مسئول بسیج اساتید استان کرمانشاه:

جهاد تبیین از وظایف بسیج اساتید در کلاس‌های درس و فضای مجازی است

یوسف‌وندگفت: یکی از وظایف بسیج اساتید جهاد تبیین در کلاس‌های درس و فضای مجازی است و از آذر سال گذشته تاکنون ۵۰ جلسه پاسخ به شبهات برای مدیران و مربیان آموزش پرورش برگزار شده است.
کد خبر: ۶۳۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ - 22November 2023

یکی از وظایف بسیج اساتید جهاد تبیین در کلاس‌های درس و فضای مجازی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «نامدار یوسف‌وند» مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمانشاه امروز در نشست سراسری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید که در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به مبحث اعتلای حکم‌رانی که در شعار بسیج مستتر است، اظهار داشت: بسیج باید به سیستم حکم‌رانی استان کمک کند و ظرفیت هیئت‌های علمی دانشگاه‌های کشور در خدمت‌رسانی به مردم گسترش پیدا کند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمانشاه افزود: این همایش‌ها فرصتی برای تبیین نقش‌آفرینی‌های اساتید بسیجی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، تربیتی و سیاسی همچنین کمک به نظام حکم‌رانی کشور است.

وی با بیان اینکه بسیج در آذر سال ۵۸ یک سال قبل از جنگ تحمیلی به فرمان امام راحل تشکیل شد، گفت: عده‌ای آگاهانه یا مغرضانه، بسیج را خلاصه شده در دفاع مقدس می‌دانند، در حالی‌که حضرت امام خمینی(ره) حضور بسیج را در همه حوزه‌های فرهنگی، علمی، نظامی و عمرانی مطرح  کردند.

یوسف‌وند ادامه داد: یکی از وظایف بسیج اساتید جهاد تبیین در کلاس‌های درس و فضای مجازی است و از آذر سال گذشته تاکنون ۵۰ جلسه پاسخ به شبهات برای مدیران و مربیان آموزش پرورش برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از مراکز در حال آسیب، آموزش پرورش است، خاطرنشان کرد: از اساتید دعوت می‌کنیم و تقاضا داریم در حوزه جهاد تبیین و بیان حقایق ورود کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به رابطه دانشگاه و صنعت اشاره و تصریح کرد: بسیج اساتید شرایطی را فراهم کرده که دانشجویان فنی، کشاورزی و صنعتی به دانش‌آموختگان کارآفرین تبدیل شوند.

یوسف‌وند همچنین از لزوم هم‌افزایی و ایجاد ارتباط موثر میان اقشار مختلف سخن گفت و خواستار هم‌افزایی و  هم‌گرایی به‌منظور همکاری‌های تخصصی شد.

مسئول بسیج اساتید استان کرمانشاه در ادامه به موضوع حوادث غزه اشاره کرد و افزود: داستان کربلا در غزه در حال تکرار است.

وی تصریح کرد: در بسیاری از سایت‌های انگلیسی زبان به تروریستی بودن حماس اشاره کرده‌اند درحالی‌که باید گفت رژیم صهیونیستی با کودک‌کشی، با بمباران بیمارستان‌ها و منازل، یک تروریست به تمام معناست لذا شما اساتید در این فضا سکوت نکنید و به هشتگ‌ها و مطالب آنها پاسخ دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار