در پیامی به مناسبت هفته بسیج؛

سردار کارگر: بسیج جایگاهی رفیع‌تر از یک سازمان نظامی دارد/ بسیج یک «فرهنگ»، یک «گفتمان» و یک «تفکر» است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی هفته بسیج را به سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین تبریک گفت.
کد خبر: ۶۳۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳ - 22November 2023

سردار کارگر» آغاز هفته گرامیداشت بسیج را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی هفته بسیج را به سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسیج، مدرسه‌ی عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سَر داده‌اند.
حضرت امام خمینی (ره)

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام فرا رسیدن پنجم آذر، سالروز صدور فرمان تاریخی و دوراندیشانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل «بسیج مستضعفین» را به جنابعالی و آحاد بسیجیان سلحشور و دریادل تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

همانطور که فرمانده معظم کل قوا فرمودند: بسیج یک فرهنگ است، بسیج یک گفتمان است، بسیج یک تفکّر است، شأن و جایگاهش از یک سازمان نظامی، رفیع‌تر و بالاتر است.

خدمات فراوان و عظیم بسیج در قالب گروه‌های جهادی، حضور آگاهانه و شجاعانه و تقدیم شهدای عزیز در دوران دفاع مقدس و جنگ نرم و ترکیبی دشمنان و تامین امنیت مردم عزیز ایران اسلامی در کنار دیگر سازمان‌های نظامی، این‌ها همه مایه‌ی افتخار است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل این نهاد خدمتگزار و مردمی، توفیقات روزافزونتان را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر امام زمان (عج) و در پرتو رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار